615 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

udstillingsline/halsbånd?? udstillingsline/halsbånd??

hej
jeg har en beagle som jeg gerne vil til og træne til udstillinger.
men er ny på området og kunne godt bruge noget hjælp med at finde en ordentlig line?
nogen der kan sende nogle links til webshopper hvor jeg kan bestille det rigtige?

på forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstillingsline/halsbånd??
  • #1   12. maj 2010 der er lige så mange varianter af halsbånd og liner som der er udstillere (eller næsten, hehe). det du skal lægge vægt på er at halsbåndet helst skal være så usynligt som muligt, det er jo vigtigt at dommeren kan se hundens hals uden forstyrrende elementer. men samtidig skal det være stærkt nok til at holde din hund, også i situationer hvor den pludselig "lige skal hen og se noget"....
    linen skal helst også være så tynd at den ikke dominerer, og så er det praktisk at den er så kort at den passer med afstanden fra hunden og op til din hånd i ca hoftehøjde. så har du ikke en masse overskydende snor du skal have krøllet sammen og gå og "slås med".

• #2   12. maj 2010 Jeg har købt en udstillings-læderline online. Læder skær ikke så meget i hånden som nylon.

• #3   12. maj 2010 hvor købte du den britt? er der ikk en som kender en god line til beagler?

• #4   12. maj 2010 Louise - Prøv at finde beagle-gruppen herinde og spørg smiley

Kommentér på:
udstillingsline/halsbånd??

Annonce