Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løs i hundeskov...
  • #1   12. maj 2010 Cecilia V, det betyder som du selv er inde på, at hun skal være i snor altid...eller i hvert fald indtil du får et sikkert indkald.

• #2   12. maj 2010 Hun er MEGET glad for andre hunde. Men hun er ikke altid lige go til at læse om den anden hund gider hende. Jeg vil prøve med fløjte. Men tvivler på at hun bliver 100 på mig som jeg er inde på.
    Så gider jeg bare ikke tag den lange tur til en hunhdeskov hvis det er sådan. Helt ok med at der er regler, ingen brok der. Men havde måske håbet at man kunne træne fri der...

• #3   12. maj 2010 Rotterne:
    Jeg ville osse træne hende på en træningsplads først, hvor der ikke er andre. Dog render der vildt rundt så lidt distrahering er der. Når jeg er blevet mere sikker på det ville jeg gerne træne et sted med andre i nærheden. Men det må jeg ikke hvor jeg træner, da der er Mastiff i hende. Og så tænkte jeg Hundeskov, det ville være perfekt. Men hvis jeg heller ik må ha hende løs der, er det lidt svært.

Ved at der er mange der ikke tænker sig om når de har deres hund løs og det er meget trist, især for de hunde og ejere det går ud over!

• #4   13. maj 2010 Hundeskoven er jo et glimrende sted at træne indkald og andre øvelser.

Det er jo ikke til at vide hvor sikker ens hund er på indkald før end at det er efterprøvet i nogle forskellige situationer.

• #5   13. maj 2010 Jeg gir Tine B ret...

• #6   13. maj 2010 Har aldrig været i en hundeskol, så ved ik hvordan det fungere.... Hvis hun leger med en hund, kommer hun som regl når den anden bliver kaldt på plads.
    Men kan godt høre at der er mange meninger herinde...

• #8   13. maj 2010 Hun har mødt mange forskellige hunde, både hvor hun har haft snor på (når en løs hund har kommet for at lege) og når hun har været løs. Hun er fræk. Men hvis der er en dominerende hund lægger hun sig, har overhoved ikke set hende antyde til aggration, kun leg. (Jo, når en hanhund bliver ved med at lege futtog, så kan hun godt blive lidt tøse-sur. Men hvem ville ik det) :o)

• #10   13. maj 2010 Tak Ulla M! Jeg vil selvfølgelig holde godt øje med hende. Og som skrevet, først træne på bane og så evt træne i hundeskov. Det må jo være et skønt sted for vores vuffer!!

Kommentér på:
Løs i hundeskov...

Annonce