3.544 visninger
|
Oprettet:
Forkortelser - udstilling {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke ret meget om udstilling, men kom lige til at gå ind på hundeweb og kunne der se at nogle af min hunds søskende er blevet udstillet med følgende forskellige resultater:
VG.JK
VG.MK Plac.3
G.JK
VG.MK Plac.4
Nogle der kan hjælpe med en forklaring? Eller evt. et link til en "forkortelses-ordbog"...
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 54 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 224 Svar: 10.206
G=good
MK= mellemklasse
JK=juniorklasse.... og ja så Placeringsrækkefølge
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 54 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 224 Svar: 10.206
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.295
VG.MK.Plac3= Very Good i MellemKlassen og nr. 3 i klassen
G.JK:= Good i Juniorklassen
VG.MK. Plac4= Very Good i MellemKLassen... Og nr. 4 i klassen.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.295
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 793
Men kan sikkert ikke huske det næste gang jeg støder på det ;o)
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 793
også tak til "helt alm. hundetosset"!
maj 2006
Følger: 104 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.189
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.570
maj 2006
Følger: 104 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.189
Forkortelser - udstilling