{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårløs - chinese crested...hvordan?
  • #2   21. maj 2010 Umiddelbart ved jeg at man skal være meget meget blid i sin opdragelse og omgang med kineseren..tonen må ikke blive for hård...og så er de MEGET glade for selskab, så det er ikke en race der umiddelbart egner sig til at være alene hjemme mange timer hver eneste dag.

• #4   21. maj 2010 Kan også kun tale for min egen og lidt fra andre CC jeg har mødt.

Silas har et højt aktivitetsniveau - ikke sagt på den måde at han kræver en hel masse ture og aktivering for at fungere. Men når han er ude går det stærkt. Han løber rundt og alt foregår ved at hoppe op og ned. Når han bliver glad skal der hoppes smiley
    Men når han er inde og ikke leger, så bruger han bare sin tid på at sove i solen smiley

Hans temperament er fimset. Han bliver nemt bange, og skal trænes på en meget rosende måde. Hvis jeg begynder med Nej og andre hårde kommandoer kryber han bare sammen og så trænger intet ind i hans hoved. For så tror han at hele verden hader ham.

Men når man så har fundet den korrekte måde at træne på, så lære han ret hurtig.

Det med at være alene kan Silas sagtens - han er det 8 timer hver dag, dog sammen med Lilly. Jeg tror ikke han ville bryde sig om det alene.

Og så er han typen som elsker at være med på farten. Han elsker at blive smidt i en taske og tage med ind til byen og ud og besøge folk osv. Hvor fx min anden hund hader.

• #5   27. maj 2010 Tusind tak for jeres indlæg:)

Jeg er blevet medlem af en gruppe for kineseren og vil derfor holde mig til, at skrive videre derinde, da det er lidt dumt, at skrive om det samme 2 steder smiley

Kommentér på:
Hårløs - chinese crested...hvordan?

Annonce