{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

stor hund vs lille Felix... {{forumTopicSubject}}

Godaften til de natteravne der er oppe smiley
Jeg er lige kommet hjem fra fødselsdag hos min moster og onkel og de havde spurgt om jeg ikk tog Felix med så han kunne lege med deres hund og en anden gæsts hund... og så selvfølgelig så de kunne se ham smiley til at starte med møder han så lucca en ungtæve og det fungere fint og de hilser og det hele... og så kommer monty en golden nærmest på speed og unghund også og de mødes og det er egentlig fint men pludselig tager fanden ved ham og han gør og skaber sig overfor Felix og overrumpler ham så Felix tisser af skreg og bare begynder at skrige som en griseunge man holder op i halen og så smider han sig på ryggen og vi tager så fat i monty og prøver at se om vi kan få ham til at falde til ro men nej nej han bliver ved og ved og det var synd for Felix så vi tog monty væk og lod lucca og Felix rende lidt sammen alene så det hele ikke var en dårlig oplevelse af at møde andre hunde og så kørte jeg hjem med ham ... Hva' kunne vi ha' gjort for at kunne få dem til at fungere sammen og gjorde vi noget forkert? VI ville jo smadder gerne at de 3 kunne sammen da vi er til familie tam tam mange gange om året og kunne være godt og hyggeligt at ha' dem med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stor hund vs lille Felix...
  • #1   23. maj 2010 Ja vi blev også enige om at monty var så 'stor i kæften' fordi at han var på hjemmebane. Bare ærgeligt synes jeg... men nu er monty altså også på speed og de bor på landet så det at møde andre hunde gør han ikk ret meget.

  • #3   23. maj 2010 de mødtes ude på en mark... men det er jo selvfølgelig lige fedt når monty er vandt til at være der.

  • #4   23. maj 2010 Altså Zacho virker også som om han Er på speed eller noget de første minutter men så falder han til ro smiley

  • #5   23. maj 2010 Jaah... men Monty var meget voldsom og vi forsøgte i en halv time, men synes altså at det var synd for Felix, men ja kald mig bare pylret ... men Felix er altså ret lille :o/

  • #7   24. maj 2010 Jah... det er jo klart at han ikke forstår hans signaler når han ikke er ude og møde andre hunde... Men det er da bare underligt at der intet var da Monty skulle møde Lucca da hun var 10 uger, Lucca er en Islandsk fårehund så hun var selvfølgelig lidt større... men der var han overhoved ikke så overgearet :o/

  • #9   25. maj 2010 Tænkte om det kunne ha' noget at gøre med at Lucca var i løbetid og så at Felix er en han at han på den måde skal vise at det er "hans" dame ??

  • #11   26. maj 2010 Tja... men Felix er jo ikke kønsmoden endnu så det burde vel ikke ha' noget at sige... eller hvad?
    Puha, jeg ved faktisk ikke om Monty er det, men de rendte sammen¨hele aftenen og han virkede ikke interesseret i Lucca på den måde.


  • #13   27. maj 2010 Hehe det må man sige der er ... forhåbenligt :oP
    Selvom han da ikke er i tvivl om hva' han forhåbentlig skal bruges til på et senere tidspunkt :oP

    Tja der er jo ikke andet at gøre end at vente og så bare prøve igen og håbe på at det går bedre så... men Felix tog heldigvis ikke skade af det og har ikke fået problemer med at møde andre hunde, heldigvis da!


  • #15   28. maj 2010 Meget... er også lykkelig for at han ikke har ændret sig på trods af den oplevelse han fik sig der!

Kommentér på:
stor hund vs lille Felix...

Annonce