{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Ansvarsforsikring {{forumTopicSubject}}

nu er det mere end 14 dage siden en løs hund overfaldt mine 2, der var i snor - den eneste der kom til skade var mig og jeg fik en tandskade - hunde ejeren bedyrer at hun har insendt anmeldelse, men tandlægen har intet hørt og jeg kan ikke selv undersøge om der er en skadesanmeldelse, da forsikringesselskabet er umulige at få kontakt til ! hvad gør man så ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ansvarsforsikring
  • #1   28. maj 2010 Du får normalt en kvittering på at der er indleveret en anmeldelse med dig som "offer". Det sendte topdk ihvertfald til mig

• #2   28. maj 2010 hunde ejeren har idag fortalt mig, at jeg selv skal betale de 1770 kroner som regningen lyder på og så får jeg det tilbage af forsikringen - jeg har intet hørt fra hendes forsikring og tanden er ikke færdigbehandlet - er bange for, at jeg selv kommer til at hænge på denne regning - ejeren lyder meget overbevisende, men jeg tror ikke helt på hende - der var et vidne og hun anbefaler, at jeg melder det til politiet fordi der ikke er sket noget i 14 dage overhovedet - tænk hvis ejeren har anmeldt sagen - bør jeg give hende til mandag og så anmelde sagen - og tager politiet imod sådan en sag - har aldrig været ude for dette tidligere så al hjælp modtages med tak

• #3   28. maj 2010 Er der nogen her, der har Tryg forsikring ? hvis ja, hvorfor er de så svære at få telefonisk kontakt med ?

• #4   28. maj 2010 Fordi de er uhjælpelig bagefter hele tiden Pia. Når man så endelig får kontakt får man bare at vide at de har så travlt og er bagud. Det kan de ikke blive ved med at være.

Det er urimeligt at du selv skal lægge ud, kan den der har forårsaget skaden ikke selv gøre det, og så få udbetalt beløbet når skaden er behandlet. Det skal nok få vedkommende op af stolen og få kontakt med sit forsikringsselskab.

• #5   28. maj 2010 Du skal ikke betale en pind... jeg havde ikke fundet mig idet, jeg havde bedt hende om at få hendes forsikring til at kontakte mig så jeg vidste det var sandt det hun sagde....

• #6   28. maj 2010 Da Snoopy blev overfaldet fik jeg også et girokort med fra dyrlægen som jeg sendte videre til overfaldhundens forsikringsselskab (Topdk) og de betalte den meget hurtigt.
    Da Argento kom i slagsmål med en anden hund betalte de selv hos dyrlægen og fik så pengene tilbage fra mit forsikringsselskab (også Topdk), vi fik begge et brev om at forsikringen naturigvis dækkede og at regningen eller kvitteringerne bare skulle sendes til dem og så ville regningen blive betalt eller indbetalt på konto.nr for den der havde betalt regningen. Der var heller intet ballade der.

• #7   28. maj 2010 alt det lyder også rimeligt - på grund af at det var helligdage (d. 13. maj og til mandag var alt næsten lukket) måtte jeg til en anden tandlæge der havde fredags åbent og ejeren af hunden kørte mig ud og hjem fra tandlægen og nu jeg så er kommen til viderebehandling hos egen tandlæge (hvilket der ikke skulle være et problem, har spurgt tandlægen) så vil den første tandlæge gerne have sine penge og ejeren af hunden sagde til mig i dag, at jeg så selv måtte lægge ud og ville senere få pengene af forsikringen ! Jeg er ikke på arbejdsmarkedet og har ingen fritids-ulykke forsikring - kun indbo og hundeansvarsforsikring og min forsikring vil ikke indblandes i dette - Personligt tror jeg ikke at hunden er ansvarsforsikret og ejeren fører mig rundt i ring i håb om, at jeg bliver træt ? Der var et vidne og hun foreslår jeg kontakter politiet - har også haft ringet til hende idag - og nu orker jeg snart ikke mere for idag - Siger Tryg forsikring, at de er bagud ? jamen det er jo godt for business, men ikke for kunderne - har aldrig været ude for at man ikke kan kontakte et forsikrings selskab -

• #9   28. maj 2010 Helt enig Ulla M...... det er inkl. i de summer vi hvert år betaler!

• #11   28. maj 2010 Pia, jo det gør det når jeg ringer og rykker for min erstatningssag som nu er snart 4 år gammel. Påstanden for deres besked til kunderne er at så møder de bedre forståelse. Den går bare ikke, men desværre køber mange den besked.

• #12   28. maj 2010 jeg forstår ikke helt, at forsikringsselskaberne skal ordne tingene indbyrdes - hvad har mine forsikringer at gøre med modpartens, som man kan høre er dette et ukendt område jeg befinder mig på og samtidig føler jeg mig på gyngende grund fordi jeg ikke aner en dyt om hvad der sker og hvorfor ................. men fik dog lagt telefon nummer hos Tryg via email og blev ringet op men alle dem, der havde ansvar var til møde, så jeg kunne ringe igen mandag, så det var da en fin besked .... Gitte M - du rykker for din erstatningssag og får en ligeså tåbelig bemærkning som jeg ?

• #14   28. maj 2010 Ja, Pia, hver gang de siger at der snart kommer en afgørelse, så mangler der lige nogle oplysninger som de så skal have indhentet. Nogle oplysninger har de allerede fået en gang, og vil så pludselig have dem igen.

Jeg venter på en mengrad efter mit trfikuheld, så jeg kan få udbetalt erstatning.

• #15   29. maj 2010 Ulla jeg har haft ringet til min forsikring hvor jeg har hundeansvarsforsikringen og indbo - andet har jeg ikke - men de vil ikke have noget med det at gøre og det forstår jeg da godt - hvorfor skal de blandes ind i noget, mine hunde ikke har været skyld i ? Men igen, jeg forstår ikke den måde forsikringens selskaberne arbejder på og det kommer nok til at gå ud over mig selv - får så mange divergerende oplysninger

Gitte - jamen tager du ikke kopi af det du sender til forsikringen - eller spørger jeg som jeg har forstand til ?

• #16   29. maj 2010 Jo, jeg har alt på skrift, men nogen gange siger de at de aldrig har modtaget det, selvom jeg har været forbi og afleveret det i receptionen. Det er bare ikke godt nok.

• #17   29. maj 2010 nej, Gitte det er ikke godt nok - håber det snart går i orden for dig

Kommentér på:
Ansvarsforsikring

Annonce