{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ansvarsforsikring
  • #1   4. feb 2017 Alle ansvarsforsikringer dækker nogenlunde det samme og koster nogenlunde det samme.

Du kan med fordel lave en sygeforsikring, fx hos Agria, og få ansvarsforsikringen med gratis resten af hundens liv, forudsat at den tegnes før hunden fylder fire mdr.

• #2   4. feb 2017 Hvis du ikke vil have sygeforsikring kan det typisk bedst betale sig at have ansvar i sit alm. Forsikringsselskab.

• #3   4. feb 2017 Ved de forsikringsselskaber jeg har fået tilbud fra, har prisforskellen på hundeansvarsforsikringen været ca. prisen på en pakke Kærgården smør " på tilbud ".

Der er ikke meget at hente på den forsikring, så hvis du har et selskab, der er billig/god på dine andre forsikringer, så er der næppe grund til at skifte.

• #6   4. feb 2017 Nu spørger jeg nok dumt - men min hund kan blive forsikret gennem min egen "menneske" forsikring eller hvad? smiley (ansvarsforsikring)

• #10   4. feb 2017 Ja det er faktisk delen omkring træning, der er største forskel mellem selskaberne. De alm forsikringsselskaber dækker nemlig sjældent hundetræning i en alm ansvarsforsikring, men det gør bl.a. Agria. Da skal man først tilkøbe udvidet ansvar ved figurantarbejde.
    Så hvis man går til træning, kan det betale sig at se sig godt for! De alm selskaber kan hurtigt blive dyre hvis der skal udvidet ansvar til.

• #12   4. feb 2017 Jeg kan jo fortælle lidt om mine fremtidsplaner - så er det måske nemmere at vejlede smiley

Jeg regner stærkt med at få en lækker BC hvalp hjem i starten af maj måned.
    Der er DKK-stamtavle på hvalpen, så jeg tænker, at jeg melder mig ind i DKK for at få alle de fordele med, der er der.

Jeg regner også med at træne/konkurrere Agility på højt niveau og måske noget udstilling i ny og næ smiley

Der bliver også noget tilmelding til hvalpetræning smiley

• #13   4. feb 2017 Så skal du klart forsikre med hele pakken : ansvar, sygeforsikring, genoptræning mv. Hos Agria koster sådan en pakke ca. 1400-2000 Kr afhængigt af racen og hvor tidligt hvalpen forsikres.
    Spørg opdrætter om denne har en avlsforsikring. Der er store fordele ved at forsikre hvalpen samme sted, idet man undgår karenstid og opnår dækning mod bl.a. ledproblemer.

• #15   4. feb 2017 Jeg har en udvidet ansvarsforsikring hos Top Danmark, den er ikke ret dyr. Alle andre forsikringer har jeg samme sted.

• #16   4. feb 2017 Hvis du vil gå til træning, skal du have udvidet ansvarsforsikring. Det tror jeg alle forsikringsselskaber kan tilbyde.

Man kan også vælge at tegne en sygeforsikring, den dækker de fleste dyrlægeregninger (dog ikke fx vaccinationer). Hvad forsikringen helt præcist dækker, kommer an på den enkelte forsikring. Der er både forskel på den pris man betaler for forsikringen, hvilke ting den dækker, og hvor stor selvrisiko der er.

• #20   5. feb 2017 OK, beklager så, hvis jeg har givet forkert info. Jeg har bare altid fået at vide, at hvis man vil gå til træning og på udstilling, så skal man have udvidet ansvarsforsikring. Jeg har faktisk udvidet ansvar på Emily (meget farlig malteser), fordi jeg stadig tror, at jeg kommer på udstilling med hende smiley

• #21   9. feb 2017 Hej Linda
    Hvad er ipo? smiley

• #22   9. feb 2017 Jer der har sygeforsikring + gratis ansvarsforsikring oveni ved Agria, hvad giver I årligt? smiley

• #24   9. feb 2017 Lens
    de 1300 kr. er det både ansvar- og sygeforsikring? smiley

• #25   9. feb 2017 Når jeg beregner pris for ansvar- og sygeforsikring ved Dyrekassen, så skal jeg betale lige godt 1600 kr./året.

Men prisen kommer også an på bopæl og race kan jeg læse på deres hjemmeside smiley

• #27   10. feb 2017 Jeg giver ca. 1400 pr hund pr år for hele pakken af forsikringer ved Agria (ansvar, syge, medicin, tryghed og genoptræning). Jeg får rabat for dkk-medlemsskab samt kennelnavn og samlerabat.

• #29   10. feb 2017 AG

Jeg er skrevet op til en hvalp hos Beautiful Borders v/ Lene Simonsen.

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal træne endnu, jeg har kigget lidt på DcH i Risskov, Aarhus smiley

• #31   10. feb 2017 Linda L

Tak, jeg er slet ikke over i den sportsgren smiley
    Jeg tror, jeg nøjes med Agility og udstilling smiley

• #33   10. feb 2017 AG
    Ja, Epo skulle gerne føde her starten marts smiley smiley
    Jeg kunne godt bruge noget hjælp til at komme lidt igang med Agility og måske nogle råd og tips.

Kunne vi evt. søge venskab på Facebook og chatte lidt der, hvis nu jeg har nogle spørgsmål? smiley

Kommentér på:
Ansvarsforsikring

Annonce