{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ansvarsforsikring
  • #2   30. aug 2010 Vi har vores hos Codan.

1. hund kostede 316 kr årligt

Da jeg ringede og sagde at vi skulle have hund nr 2. så blev det ialt
    397 kr årligt.

Så det var da en god rabat for hund nr. 2. :o)

• #4   30. aug 2010 Dyrekassen ville jeg vælge og så ville jeg tegne en sygeforsikring med det samme, det er så dumt at fortryde den bagefter når man står med regningerne.

• #5   30. aug 2010 har sygeforsikring på hende men leder efter andet selskab smiley tak for svar... jeg vil lurer lidt på det

• #8   30. aug 2010 Som a;h skriver så handler det ikke om pris, men hvad forsikringen dækker. Hvornår fiser det ind på lystavlen hos folk?!? Men okey, hvis det kun er ansvar man skal have, så er en ansvar det samme hos alle selskaber. Og til Bente h - en hundeansvar har aldrig selvrisiko på. Det er på sygeforsikringen. Tjek evt forsikringsluppen.dk hvor du kan sammenligne de forskellige forsikringsselskaber.

• #9   30. aug 2010 Susanne - bare fordi man har det "billigt" er det ikke ensbetydende med om den dækker eller ej.
    Min dækker fint det jeg vil kunne få brug for den til, så hvorfor ikke vælge det? smiley

• #10   30. aug 2010 Mine dyr er forsikret hos Dyrekassen DK :o)

• #11   30. aug 2010 LAN: helt enig, en ansvar dækker det den skal uanset hvilket selskab man har den forsikret hos og det skrev jeg også og ja hvorfor så ikke tage den der hvor den er billigst! Men hvis man ønsker en sygeforsikring, som Lena R har, så er det ikke helt ligegyldigt hvordan den dækker. Der spiller jo fx. både selvrisiko, dækningsperiode (antal år) og max sum ind....

Kommentér på:
Ansvarsforsikring

Annonce