4.717 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
Shih tzu størrelse Shih tzu størrelse
Hej folkens.
Jeg er den heldige (snart) ejer af en lille dejlig shih tzu hvalp.. glæder mig helt enormt..
Jeg er pt gået igang med at kigge på en helt masse tilbehør som jeg skal have..
Jeg har tænkt at hunden kun skal have halsbånd på når vi er ude at gå tur.. og så også have en hundesele som den også skal gå i når vi er ude..
Så jeg ville høre om der var en shih tzu ejer som gad at skrive hvad størrelse jeres hund er omkring halsen og hovedet og brystet?
Mange tak for hjælpen
0 synes godt om

jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Det er en fantastisk service at måtte tage hunden med i butikken og prøve løs af seler og halsbånd =)
Som start kan du købe et halsbånd (kattestr.) og en line, og når hvalpen er hjemme kan du slå dig løs med seler og smart udstyr =)
Børster er dog et must at have fra starten med sådan et lille pelshelvede (sagt med kærlighed), og kartoffelmel (til tisse-uheld), en seng, legesager, tyggeting, mad og vand skåle, hvalpegodbider (milde og små) =)
Der er masser af ting der kan og bør indkøbes inden hvalpen kommer hjem, men lige selen ville jeg vente med =)
Også en god ide at få lavet hundetegn og undersøge med forsikring og evt. træning =)
jun 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 17
Shih tzu størrelse