{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Kuldegysninger når jeg ser.(lidt lang) {{forumTopicSubject}}

ja nogle gange får jeg stadig kuldegysninger når jeg kigger ud i den ene side af vore gårdsplads.

i midten af januar forsvandt min venindes rottweiler og vi efterlyste ham overalt..
i starten af marts blev han fundet druknet i en sø kort fra os. min kæreste kørte om og hev ham op af søen og han tog hunden med hjem til os så de ku komme her og sikre sig det var den(det var meget svært at kende ham han var total opsvulmet). Han lagde pakket ind i noget pressening og et hestedækken. min veninde ville absolut se den og ville gerne mig og min veninde skulle være der ved hende. Min kæreste pakkede ham op og der kom en virkelig råden stank og man så den her hun som var helt grøn mellem benene og total opsvulmet. hun troede ikke på det var ham og bad så min kæreste løfte i tysons ansigt for at se et ar han havde under hagen aret var der self og så brød hun sammen
det har taget rigtig hårdt på hende da hun ca 3 uger inden tyson blev fundet måtte aflive hendes anden rottweiler pga en hjernesvulst

nu kan jeg stadig få total kuldegysninger når jeg ser over i den ende af vores gårdsplads og få tårer i øjnene

tyson var en dejlig hund med et fantastisk sind men hver gang jeg tænker på ham falder det sidste billede jeg fik af ham ind på mit syn

det er ubehageligt og kan ikke få det væk igen!

havde lige lyst til at fortælle jer det da i helt sikkert vil forstå

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kuldegysninger når jeg ser.(lidt lang)
  • #1   11. jun 2010 Trunte døde her i marts måned pga en hjernesvulst, og jeg må indrømme at jeg også har de sidste billeder i hovedet, som absolut ikke var behagelige, hun døde inde i vores seng, hun hold bare op med at trække vejret, og gik til sidst i krampe, selvom kæresten prøvede at holde liv i hende .... jeg kan ikke få de andre billeder frem, og det ender tit med at jeg græder når jeg går i seng, fordi billederne dukker op igen og igen, det var i min side at hun døde.

Jeg kender godt de ubehagelige billeder, og de er absolut ikke sjove.

• #2   11. jun 2010 det er ubehageligt og jeg ved ikke hva man skal gøre for at få dem væk igen

hos mig triller tårene bar og jeg ryster helt over det det er bare så ubehageligt

• #3   11. jun 2010 Nej, jeg ved heller ikke hvordan de forsvinder, men mon ikke at de kommer længere og længere væk jo længere der går ? smiley

Trunte er stadig dagligt i mine tanker, men ikke på samme måde som i starten.

• #4   11. jun 2010 jeg sys bar det er så ærgeligt for han var jo en dejlig og altid glad hund

• #5   11. jun 2010 puhaaa --- det var virkelig en grim en den der --

der er ikke noget værre end de der indre billeder man kan stå tilbage med..

jeg var så dum at vende mig om og kigge tilbage da min mand hentede mig på dyrehospitalet efter pølse døde..

det sidste jeg så ham var at han lå på det kolde stålbord..

han døde ellers i mine arme og var døende på vej ind til hospitalet.. jeg skulle bare have givet ham til sygeplejesken

• #6   11. jun 2010 det er super hårdt at have de syn for sig nogen gange hvis jeg kommer lidt sent hjem og mit syn lige ryger hen til den kant han lagde ved føler jeg han stadig ligger der og der løber bare en super kold følelse og nærmest en kold byge ned af ryggen på mig og når jeg så kommer ind til mine hunde blir jeg helt mærkelig for så tænker jeg tænk hvis det var en af mine egne og hvor meget skyldfølelse jeg ville have nogle gange ser jeg endda mine langhårede puser ligge der og så blir jeg bare så bange

jeg har garderet mig mod dette med 2 meter høj hegn og det er altså lidt overdrevet eftersom de altså ikke løb ud da det kun var 120 cm

mine hunde går i hundegård når jeg ikke er hjemme og jeg er så bange for hvis nu at lågen ikke blir lukket ordentligt eller hvis hængslen går op

tyson faldt self igennem isen dengang men min frygt er kæmpe stor!!!

Kommentér på:
Kuldegysninger når jeg ser.(lidt lang)

Annonce