Kuldegysninger når jeg ser.(lidt lang) {{forumTopicSubject}}
ja nogle gange får jeg stadig kuldegysninger når jeg kigger ud i den ene side af vore gårdsplads.
i midten af januar forsvandt min venindes rottweiler og vi efterlyste ham overalt..
i starten af marts blev han fundet druknet i en sø kort fra os. min kæreste kørte om og hev ham op af søen og han tog hunden med hjem til os så de ku komme her og sikre sig det var den(det var meget svært at kende ham han var total opsvulmet). Han lagde pakket ind i noget pressening og et hestedækken. min veninde ville absolut se den og ville gerne mig og min veninde skulle være der ved hende. Min kæreste pakkede ham op og der kom en virkelig råden stank og man så den her hun som var helt grøn mellem benene og total opsvulmet. hun troede ikke på det var ham og bad så min kæreste løfte i tysons ansigt for at se et ar han havde under hagen aret var der self og så brød hun sammen
det har taget rigtig hårdt på hende da hun ca 3 uger inden tyson blev fundet måtte aflive hendes anden rottweiler pga en hjernesvulst
nu kan jeg stadig få total kuldegysninger når jeg ser over i den ende af vores gårdsplads og få tårer i øjnene
tyson var en dejlig hund med et fantastisk sind men hver gang jeg tænker på ham falder det sidste billede jeg fik af ham ind på mit syn
det er ubehageligt og kan ikke få det væk igen!
havde lige lyst til at fortælle jer det da i helt sikkert vil forstå
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
Jeg kender godt de ubehagelige billeder, og de er absolut ikke sjove.
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 888
hos mig triller tårene bar og jeg ryster helt over det det er bare så ubehageligt
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
Trunte er stadig dagligt i mine tanker, men ikke på samme måde som i starten.
aug 2007
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
der er ikke noget værre end de der indre billeder man kan stå tilbage med..
jeg var så dum at vende mig om og kigge tilbage da min mand hentede mig på dyrehospitalet efter pølse døde..
det sidste jeg så ham var at han lå på det kolde stålbord..
han døde ellers i mine arme og var døende på vej ind til hospitalet.. jeg skulle bare have givet ham til sygeplejesken
aug 2007
jeg har garderet mig mod dette med 2 meter høj hegn og det er altså lidt overdrevet eftersom de altså ikke løb ud da det kun var 120 cm
mine hunde går i hundegård når jeg ikke er hjemme og jeg er så bange for hvis nu at lågen ikke blir lukket ordentligt eller hvis hængslen går op
tyson faldt self igennem isen dengang men min frygt er kæmpe stor!!!
Kuldegysninger når jeg ser.(lidt lang)