{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

øv så skete det igen {{forumTopicSubject}}

øvvvv så skete det igen nevada blev overfaldet her hjemme hvor vi bor. Der skete heldigvis ikke så meget med hende men det er rigtig ireterende alligevel for det er jo sket før bare meget mere alvorligt hun fik knust sit ene bagben det tog hende vel godt og vel et halvt år om at kommer sig over det eller man kan sige hun kommer sig nok aldrig helt over det for vi kan ikke bare trave derud ad for man kan godt se hun halter lidt.

Men ham her idioten sage det var min hunds egen skyld fordi hun gøede af hans men min var i snor og hans var løs jeg råber så at han skal få sin hund i snor han siger bare jeg skal tage det roligt og at jeg var en sindsyg kæling prøver at fortælle ham at hun har været overfaldet før men det er han lige glad med jeg får så revet hundene fra hinanden han går så 100 meter væk og slipper sin hund igen og så er den ved at fare lige hen til hende igen men han nåede så lige at tage fat i sin hund igen han sprugte ikke en gang om der var sket min hund noget føler bare lidt at al det arbejde jeg har lavet med nevada bare er spild af tid fordi der kommer sådan en lorte hund i må meget undskylde det er jo enlig ejer der er forkert på den.

overreagerede jeg bare eller hva nogen der ved hvad det betyder når en hund regser bøster i nakken og så på numsen synes jeg har hørt det er usikkerhed

måtte lige ud med min vrede håber nogle kan hjælpe mig med at forstå min hund det er kun når hun er i snor hun regser bøster på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv så skete det igen
Kommentér på:
øv så skete det igen

Annonce