Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køresyg hund
  • #1   21. jun 2010 Det kan jeg ikke lige huske - jeg plejer selv at sige 2 timer, men jeg ved ikke om det er nok for andre end min egen hund.

Ud over det - du kan stoppe en tot vat i hundens ENE øre. Man ved vist ikke helt hvorfor det virker, men det gør det.

• #2   21. jun 2010 ja det trik kender jeg også godtmet er for at dæmpe ballance nerven da de sidder i ørene og man skal kun gøre det i det ene da det eller bliver udlignet hvis det er begge

• #3   21. jun 2010 Min hund blev også dårlig.. savlede helt vildt.

Det stoppede fra den ene dag til den anden, da jeg anskaffede et bur der gør at hun skal ligge ned og ikke kan kigge ud. ( fra Poda )
    Før brød hun sig ikke om bilen, men nu sidder hun der så snart bagklappen er åben :o)

• #4   21. jun 2010 Vores lille hvalp bliver også køresyg..
    Der sker dog ikke noget, hvis ikke hun har spist eller drukket inden vi skulle køre.. Men det synes jeg bare ikke man kan fratage hende, hvis hun er sulten eller tørstig..

Men kunne godt være man skulle prøve det med vattet..

Ellers må vi ud og se om vi kan finde et bur til hende..

Men hun vokser bare så stærkt, og hun bliver stor (golden retriever)
    - Så kan ikke rigtig finde ud af om det kan betale sig med et bur..

• #5   21. jun 2010 Zenas køresyge forsvandt lige så snart jeg vendte hendes transportkasse om så hun køre med siden til… Køresygen opstod fordi hun blev ved med at kigge ud. Da jeg vendte kassen gad hun ikke kigge ud mere og så stoppede køresygen… Mht. at faste kommer det jo an på hvornår hunden er vant til at få mad? Jeg ville bare springe maden over dagen før…

• #6   21. jun 2010 Jeg kan byde ind med at af kostilskud er afrikansk/indisk ingefær godt og af hømopati virker nux vomica

• #7   21. jun 2010 tak for jeres svar

Kommentér på:
køresyg hund

Annonce