{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

en hund bider igen??! {{forumTopicSubject}}

jeg synes efterhånden der er rigtig mange herinde der opretter indlæg med at nu har en ny en hund bidt en person.

og uden der egentlig er tilstrækkelige informationer synes jeg folk er rigtig gode til at dømme situationen. altså man ved jo ikke rigtig hvad der er sket, medmindre det står skrevet i detaljer, hvilket det ikke så ofte er, hvorfor det er sket og hvordan det er sket?? eller er det bare mig??

er jeg den eneste der synes at ordet bide er ofte bliver misbrugt i den sammenhæng at folk for det til at lyde som om at en hund har skambidt selvom den måske kun har markeret? altså ikke kun her, men generelt i lille danmark?

er jeg den eneste der synes det er forkert en hund markere sig overfor en person/barn hvis de er grove ved den og ikke holder op når hunden giver signal for stop. (her kan man self. ikke bare give barnet skylden, men forældrene for mangel på opdragelse og læren om det at begå sig omkring hunde)

jeg synes at mange drager hurtige konklusioner uden at vide hvordan forløbet er hændt, og mange (generelt dk og ikke så meget her) tager aldrig sympati for hunden, men en hun må ikke markere selvom lille oscar står og sparker den i hovedet?? er det ikke lidt forkert??

er det ikke dybt forkert at dømme den hund som har taget naboens kanin eller kat. (det er selvfølgelig utrolig synd for det dyr og ejere det går ud over, men ligger skylden ikke på ejeren ved ikke at have styr på sin hund, det er jo trods alt et rovdyr, og det ligger altså i hundens instinkter)??

ja et lidt langt indlæg, beklager det. men jeg synes mange er begyndt at glemme hvad en hund egentlig er, og mange mener åbenbart ikke at hund skal have lov til at sige stop til lille oscar på den eneste måde den kan, når forældrene ikke selv kan finde ud af det. (igen kommer det self an på situationen), mange giver skylden til hunden fordi der står den har bidt, men de ved ikke hvordan eller hvorledes. og jeg synes at mange mennesker i lille danmark burde have en tøjhund istedet. eller er jeg gal på den synes i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en hund bider igen??!
Kommentér på:
en hund bider igen??!

Annonce