{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Hund bider Hund ): {{forumTopicSubject}}

Tyson og Sherry er jo lidt vilde når de leger. Men ligefram at bruge Tysons ben som kødben er lige en tand for meget.:)
Her på det sidste sys jeg godt nok at det er blevet en del vildere end tidligere.
Sherry er begyndt at nærmest overfalde stakkels Tyson og ligger ham ned og bider ham i bagbenene? Jeg har nu sagt op til flere gange slut, men intet hjælper hun bliver bare ved.
Nu er det nået så vidt da jeg lukkede dem ind fra haven i middags havde han bold på benet, og et sår.

Jeg sad så og tænkte om man kunne smøre hans ben med eller andet så hun lader dem være eller om i måske havde en idé til hvordan jeg får det stoppet??

Mvh. Maria og stakkels Tyson.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund bider Hund ):
  • Betina H
    Betina H Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   16. jul 2008 Ved ikke om der findes et middel at smøre på, men tror den eneste måde er at skælde ud..

  • #2   16. jul 2008 Jeanett- Ja jegkunne virkelig godt tænke mig en hund der kan køre hende træt:) Men vi kender ikke andet end vores naboer her. Vi flyttede hertil for 1½ år siden. Hun er simpelhen så strid.

    verdens bedste- Ja det ser også ret vildt ud. Hun er jo 4 gange mindre end ham, utroligt han ikke siger noget til hende.

    Endag kom han humpende på vej ind med Sherry hængede i benene på ham. Hun er jo ikke normal:)


  • #3   16. jul 2008 Jeg så lige at du bor i Høng.. det findes da kun her på Sjælland, ik'?
    I så fald kunne du køre hende træt i Høng hundeskov eller tage med os i Kalundborg hundeskov smiley
    Dér er der med garanti nogen der kan køre hende flad og gi' igen, hvis hun trænger til en lærestreg hihi :-))
    Ellers ville jeg sprøjte en stråle vand i hovedet på hende, hvergang hun bider i hans ben.. hvis Caine begynder på noget åndsvagt, såsom at provokere de andre hanhunde eller lign., når vi er i skoven, får han lige et pift med vandet og samtidig et nej og så køler han af igen smiley Dejlig, smertefri opdragelsesmetode :-))


  • #4   16. jul 2008 Stine K- Jeg ar været i Høng nogen gange, men alle de gange jg har været der har der ikke været et øje:( Sherry er også en lille ballademager hun er ikke bare sådan at kalde til sig.
    Hvis du kommer en dag må du meget gerne skrive en besked til mig, jeg vil mere en gerne med. Jeg pakker gerne barnevogn, barn og hund i bilen.
    Det med vandet vil jeg prøve.:)


  • #5   16. jul 2008 Det skal jeg gøre.. :-)) Vi har endnu ikke været i Høng skoven endnu, men går dagligt i Kalundborg, hvis det er.. men ved godt at der er et godt stykke vej med både hund og børn i bilen hehe.. ;-S

  • #6   16. jul 2008 Ja vi har omkring 30 km.så 25 min, køørsel er vi fremme.:):)

  • #7   16. jul 2008 Du må ike hænge mig op på det, men vi har flere gange oplevet at hunde, som normalt enten strejfer eller render fra ejeren, blir' i nærheden af gruppen af hunde og mennesker.. om det er fordi det er nyt og spændende ved jeg ikke, men vi har kun haft oplevet positive episoder med sådanne hunde, når vi går i skoven.. så tror og håber at det også gælder Sherry :-)))

  • #8   16. jul 2008 Stine- Jeg har endnu heller ikke oplevet hende stikke af, men hun er sin egen. Dagen efter vi havde fået hende åbnede hun 2 døre og tog sig en tur ind i vores genbos bil, da hun kom hjem. Hun blev helt forskrækket oveer hviklen hun der så sad på hendes bagsæde:):) Vi har også hat hende med til min søster, der var alle hundene også løs på en mark der blev hun også i gruppen.

    De gange jeg ha været i høng, har jeg bare haft noget legetøj med det sys hun nu var rigtig hyggeligt:)


  • #9   17. jul 2008 Hehe her den anden dag troede jeg at bine havde fået ørebetændelse.. det var fordi at hun havde sår ved ørene:-) det viste sig at være for at hun har leget med sin bror..

  • #10   17. jul 2008 Ja de er lidt vilde engang imellem:) Nogen gange lidt for vilde.Jeg står mange gange og lukker øjnene og tæker "nej nej nej ikke nogen dyrlæge regningj"

Kommentér på:
Hund bider Hund ):

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce