{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Vaccination {{forumTopicSubject}}

Kære HG´ere

Jeg har fatisk to spørgsmål.

1: Jeg var til dylle med Maggie igår, til revaccination. prisen blev ca 600 kroner, med en rabies vaccine og revaccination. er det dyrt?

2: min dylle fortalte mig at der muligvis bliver lavet om på reglerne ang. at tage hund med til sverige, så man ikke skal have taget plodprøve mere. Er der nogen der kender til det?

På forhånd tak for svar.

Peter og Maggie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccination
  • #1   2. jul 2010 1. Jeg var i sted igår og betalte 713 kr. for det samme, så syntes ikke 600 kr. er specielt dyrt smiley

    2. I 2012 bliver reglen om blodprøve afskaffet smiley


  • #2   2. jul 2010 Det var ikke dyrt.
    Reglerne for at køre gennem Sverige- fek. hvis man skal til Bornholm, er allerede lavet om, sådan at hunden hverken behøver rabisvacc eller ormekur. Hunden skal så blot blive i bilen. Det andet har jeg ikke hørt om. Blodprøven tager man jo for at tjekke om hunden har dannet antistoffer på rabisvacc. Kan næppe forstille mig at man ikke skal ha fortaget blodprøve. Mon ikke din dyrlæge har ment, at reglerne bliver lavet om, så hunden ikke længere skal have ormekur hver gang man skal derover.


  • #3   2. jul 2010 Tak for jeres input. Der er vidst nok stadig krav om rabiesvaccination, men den er til at betale.

    *Charlotte DKK Snob* ; Det kan vi kun være enige om.


  • #4   2. jul 2010 Lea A: jeg er overbevist om at hun sagde at man muligvis kom til at slippe for blodprøven. Grunden til at jeg var opmærksom på det er, at mine forældre har en ødegård deroppe. Hun mente bestemt at det var blodprøven.


  • #5   2. jul 2010 Jeg fik bare at vide igår, at reglen om blodprøve, som skal foretages inden indrejse til Sverige, bliver afskaffet i 2012..

Kommentér på:
Vaccination

Annonce