Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Middel til hunde mod myg
  • #1   4. jul 2010 Der er nogle som mener at myg ikke kan lide lugten af eddike, hvidløg og persille. Det er så heller ikke sikkert hunden kan, men det er i hvert fald ganske harmløst at smørre lidt på og se om det virker. Jeg har ikke selv prøvet det.

• #2   4. jul 2010 Lavedelolje skulle være ret effektivt.

• #3   4. jul 2010 Okay, mange tak. Det vil vi da afprøve. :O)

• #4   4. jul 2010 Du kan brueg bayvantic som også er et loppe og flåtmiddel. Det indeholder permethrin som gør at flåter og myg (og sandfluer ect) "brænder" fødderne og derfor ikke vil opholde sig på dyrene.

Jeg kender en som udelukkende bruger det mod myg og det virker rigtig godt. Du skal selvfølgelig bruge det i stedet for det loppemiddel du bruger nu så den ikke både får bayvantic og fx frontline

• #5   4. jul 2010 mine hunde får baywanti men min hanhund blir stukket af myg hele tiden, og i torsdags måtte vi til dyrlæge han hævede op 3 steder hvor han var blevet stukket og natten før halsede han pludselig meget og kastede op og lå på gulvet og rullede rundt så meget kløede det på ham, han fik en sprøjte mod allergi og det hjalp efter et par timer, han var godt nok skidt tilpas men fik det hurtig bedre pyha...

Kommentér på:
Middel til hunde mod myg

Annonce