443 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Back-On-Track Back-On-Track

Hej,

Jeg har en hund, som har HD, dog uden at være mærket af det.
Jeg synes dog, at hun er ret anspændt på i hendes muskler omkring hofterne, men også på hendes skuldermuskler.

Er der nogle, der har erfaringer med Back-On-Track til stive muskler?
Jeg har kigget på netdæknet derfra ((link fjernet)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Back-On-Track
  • #1   13. jul 2010 Anne Sofie

Jeg tror nu, at din hund ER mærket af det, når hun er så anspændt i musklerne. Hun går jo og aflaster, hvilket muligvis ( sandsynligvis ) er årsagen til de stive muskler.

Jeg ville give hende regelmæssig massage, - men et back-on-track-dækken er bestemt heller ikke at foragte.

Jeg har selv til mine og er vældig glad for dem.

• #2   13. jul 2010 Med massage mener du så hos en hundemassør, eller er det noget man kan selv?

Har du mærket forskel efter Back-On-Track?

• #3   13. jul 2010 Nu har jeg ikke erfaring med det til hunde, men til hest.

Og mine erfaringer var super gode. Gik fra at have en halt hest til en rengående.
    Hun havde svær gigt i sit knæ.

• #4   13. jul 2010 Det er alligevel en forberedning, May Salomon!

• #5   13. jul 2010 Jeg har et til min ryk og kan kun sige det er helt vildt godt :0)

Det med hunde masør jeg har en veninde der har været afsted nogle gange med sin hund massøren lærte hinde nogle ting hun selv kunne gøre der hjemme men jeg tror man skal vejledes i det men jeg skal da ikke kunne sige det

• #6   13. jul 2010 Ja det må man sige.

Det endte så med, at hun gik rigtig meget med den og hun ville gerne have den på!

• #7   13. jul 2010 Okay, jeg tror, at jeg prøver at købe et netdækken til hende, så.

• #8   13. jul 2010 Det tror jeg vil være hende til stor gavn - ihvertfald til efteråret også.

Du skal tænke på, at det varmer - men nu kender jeg ikke lige til netdækkenerne.

Tænker om hun har en kurv med sider? Og om det kunne være en ide med et tæppe (tror jeg man kan købe?) - så kan hun selv gå fra og til som det passer hende. Såfremt hun er en kurvehund;)

Med hesten var det lidt nemmere, da det kun var knæet og der var lavet en gamasche specifikt til det.

• #9   14. jul 2010 Hun har et tæppe fra Back-On-Track, men hun er ret aktiv, og bruger faktisk kun kurven om aftenen, så det ville være noget lettere med netdæknet smiley

Kommentér på:
Back-On-Track

Annonce