{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.480 visninger | Oprettet:

Hund med til USA {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg er blevet tilbudt at lave 3 måneder af min uddannelse (mit speciale) i USA og det vil være en utrolig oplevelse/samt rigtig flot for mit cv at komme afsted.
Men jeg ville have UTROLIGT svært ved at forlade min dejlige hund herhjemme i Danmark. Mine forældre vil selvfølgelig gerne passe den for mig, men tror at hvis jeg ikke ville kunne få ham med, så ville jeg hellere droppe de 3 måneder i USA.

Så jeg vil høre jer, hvor svært det er at få en hund med til USA? Kræver det noget mere specielt end hvad det kræver at få et EU pas? Og hvordan får man en hund med i flyet? Kan man få den til at sidde på ens skød hvis den ikke er specielt stor? (det er en shih tzu). Jeg syntes det lyder hårdt at skulle sidde i en transportkasse i et fly! smiley Og hvad koster sådan en hundebillet egentlig i flyet=?

Mange tak for hjælpen!

Mvh
Rie Jønsson

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med til USA
  • #1   14. jul 2010 Prøv at snakke med ambassaden de kan nok hjælpe med dine spørgsmål.....

• #2   14. jul 2010 snak med dem du mener du evt skal flyve med ...ved dog at selskaber som feks rayanair de tager ikke dyr med der er flere lavpris der heller ikke gør det ...Du må ikke på noget tidspunkt have hunden oppe ved dig den skal blive i sin transport kasse under hele flyturen ...prisen er vist efter hvor du skal hen smiley

• #3   14. jul 2010 Susanne - Hvor har du dog det fra ?

Fly: Hunde kan medbringes i fly. Vejer hunden under 8 kg, kan den medbringes i kabinen. Vejer den mere end 8 kg. Transporteres den i et tryksikret rum i lastrummet. Bestil plads i god tid, da der på hver transport maksimalt må være 3 levende dyr i kabinen og 3 levende dyr i lasten.

Sakset fra netdyredoktor.dk

• #4   14. jul 2010 sabrine har hvad fra ???

• #6   14. jul 2010 Susanne - Undskyld. Jeg tror, at jeg misforstod det du skrev. Jeg læser det som, at du skriver, at man ikke må have dyr med i kabinen?

For det må man altså godt smiley

• #7   14. jul 2010 sabine nej nej det må man godt nogen hos nogen selskaber ...men feks rayanair der må man ikke ,,,og andre lavpris selskaber tager heller ikke dyr med ...Der hvor man må have dyr med skal de bare være i en godkendt transport kasse og må ikke tages op under flyvning smiley

• #8   14. jul 2010 Du skal have fat i din dyrlæge mht. pas og diverse vaccinationer. Her er det bedst at være i rigtig god tid, for der bliver sandsynligvis noget med blodprøver, der skal sendes frem og tilbage.

Dernæst er det at ringe rundt til de forskellig flyselskaber og høre dem om priser og betingelser.

Kommentér på:
Hund med til USA

Annonce