1.066 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Foder til 8-måneder gammel hvalp Foder til 8-måneder gammel hvalp

Hej allesammen..

Vi købte for 6 måneder siden en Welsh Corgi Cardigan hvalp Indy..

Nu har hans så i langt tid kastet hans mad op og har tabt sig rigtig meget.. Vi var til dyrlæge og fik af vide, at han har forstørret spiserør.. Derefter fik vi af vide af, hvis vi ville beholde ham så skulle vi fremover blende alt hans mad og blande det op med vand og A38..

Han får allerede næsten 600 gr. mad om dagen, hvilket er 300 gr. ekstra mad end han skulle have, hvis han var "normal" - men han tager stadig ikke på..

Nu ved vi snart ikke, hvad vi skal gøre for at få ham op i vægt - lige nu vejer han 12 kg., hvilket er meget lidt for en hanhund i hans størrelse..

Er der nogen der kender noget foder eller "vægt-forøger", som måske kan få ham op i vægt?

Lige nu bruger han jo selvfølgelig alt sin mad på at få hele hans "system" op og kører igen - dan hele hans udvikling er blevet sat på "pause" efter alt det her.. Han er en ekstrem aktiv hund efter han har fået mad ned i maven..

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe os - da vi selvfølgelig bare gerne vil hjælpe vores lille vuffi.. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til 8-måneder gammel hvalp
  • #2   15. jul 2010 Ved ikke om du allerede kender siden - men der står lidt om din hunds sygdom her:

(link fjernet)

Jeg ved intet om sygdommen (bare så du ikke tror det) men jeg fandt denne artikel om BARF mad - og fodring af for tynde hunde.. Måske du kan bruge nogle af rådene:

(link fjernet)

• TST hund L
    TST hund L Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 40
    #3   15. jul 2010 Hvad med et foder som blandt andet bruges til jagt hunde i jagt sæsonen? Når er på jagt fodrer jeg mine hunde med UniQ Power som er et foder til aktive hunde, for at de ikke taber sig for meget i jagt sæsonen - de yder jo mere end normalt.

Prøv at se www.dinhundeservice.dk hvo jeg køber mit foder.

• #4   16. jul 2010 Er han tjekket for orm? Det havde Sally nemlig og var årsagen til hun kastede op og nærmere tabte sig end tog på

Kommentér på:
Foder til 8-måneder gammel hvalp

Annonce