5.254 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Bedste foder til Chihuahua Bedste foder til Chihuahua

Jeg har en chihuahua på snart 8 måneder, har givet ham royal canin siden jeg købte ham, men han er bare svær at lokke til at spise efterhånden.
På en god dag kan jeg presse 25-30g i ham.
Men det er for lidt, nogen der har bedre erfaringer med andet og oplevet samme med royal canin?
Eller evt ved hvorfor han har det sådan ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste foder til Chihuahua
  • #2   24. nov 2009 Jeg har det omvendt med royal canin... Min Chihuahua ÆDER så meget som han kan komme til, vi bruger det endda også til godbidder. han er helt tosset med det... men han er begyndt at have lidt dårlig mave, og vi giver ham ikke andet, så det bekymre mig også lidt og overvejer at skifter fodder!

• #3   24. nov 2009 Tror jeg skal prøve det der Acana det lyder virkelig som noget fornuftigt foder når man læser om det. Uden alt mulig tilsætning. smiley
    Men det er svært for min chihuahua og spise, han gider ikke medmindre det er godbidder, vores mad eller lignende og det gør at han er ved at blive for tynd.

• #4   24. nov 2009 prøv at blande lidt tun i olie med hans mad..det skader ik..mine plejer at være vilde med det..gør det selv indimellem..

• #5   24. nov 2009 mine får 3 forskilige royal canin og der til eukanuba så kan de selv vælge hvad de vil spise og det er forskilligt hvad der ligger tilbage hver dag ...

• #6   24. nov 2009 jeg har også en sindsygt kræsen chihuahua. jeg er gået over til tørbarf som hun er rigtig glad for. har dog døjet en del med tynd mave, men det er ved at blive bedre nu efter en uge.. 100% barf er også rigtig godt og kender ingen hunde der ikke vil have barf(=

• #7   24. nov 2009 Michelle med de 3 små : Hehe min hund vil hellere sulte end spise barf, så det er ikke alle hunde der duer til Barf smiley

Acana kan ihvertfald anbefales- min hund elsker det.

• #8   24. nov 2009 tror vi er heldige vores er ALT ædende, har aldrig fået andet end RC chi foder

• #9   24. nov 2009 hvad har du da prøvet at give for noget barf?

• #11   26. maj 2011 hej Charlotte .....

da jeg har fler hunde .....holder jeg øje med at de spiser i hver ders skål
    lige nu har jeg jo en lille piger der skal have mad to gang om dagen ....
    så om morgen når det ku er hende der skal spise ....står jeg og holde øje
    med at de andre ikke skupper hende væk ....når hun ikke vil have mere
    fjerner jeg skålen ......det samme gør jeg om aften med alle mine chihuahua mad .....så har aldrig noget ståen ...og jeg hved hvormeget hver enkel hund har spist hver dag .....
    en god tin er at komme lidt lakseolje på hendes mad hver dag ....
    jeg koger også lidt lever eller kyllingbrøst som jeg skærer i små stykker og de får så en lille tsk hver dag også på ders mad ...da jeg koger et stor stk ...skære jeg det i en tyg skive og løsfryser det ......
    så er det bare lige at tage et stk op hver uge ....og have i køleskabet :))
    det er noget de kan li :))))))))))

• #13   29. maj 2011 nej jeg vejer ikke ders mad af mere :)) tar det på slump :O))
    jeg har vejet det af en gang ...så den skål jer tar der op med ..der ved jeg sådan ca hvormeget der er .....den lille på 4 månder får det så delt op
    så hun får det over to gange ......men det er lidt forskiligt hvormeget hun spiser hver dag ....har jeg trænet meget med hende ...ja så har hun jo fået en del godbider ....min Nala på 3 år der vejer ca 2300g spiser ca 60 gram om dagen .....lidt mere eller minde ....det går jeg ikke så meget op i
    hun kan godt hoppe en dag over hvor hun ikke spiser noget ....
    jo lige kylling eller levert det ryger altid ned :))
    så kan hun spise det mere næste dag :)))

Kommentér på:
Bedste foder til Chihuahua

Annonce