{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.096 visninger | Oprettet:

tynd hund ekstra sul på kroppen {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Jack russell terrier på 2 år som er voldsomt tynd og ligemeget hvad vi har købt af foder indtil videre har det ikke ændret noget smiley Nu har vi så forsøgt med flere slags foder, forskellige olier bl.a lakseolie, rapsolie og andre madlavningsolier uden held så jeg mangler det bedste råd i ligger inde med smiley

Han er udehund og kan ikke så godt affinde sig med at være indenfor medmindre det er på skødet af mig og så max i en time så står han og vil ud.

Han har voldsomt meget energi så han drøner rundt og forbrænder jo desværre også rigtig meget på den konto smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tynd hund ekstra sul på kroppen
  • #1   16. jul 2010 Hvilket foder bruger i?

Hvis ikke det er prøvet, kan i prøve at skifte til noget foder til aktive hunde. F.eks. Olivers maxx energy, RC 4800 eller hvad i nu foretrækker. Men som sagt et til meget aktive hunde.

Alternativt kan i købe oksefedt (det kan osse fåes i pulverform hvis man heller vil det) og tilsætte til foderet

• #2   16. jul 2010 Vi har prøvet noget racespecifik, noget fra dyrlægen, noget til små racer, noget til tynde hunde og discount foder for ligesom at prøve noget forskelligt smiley

Orm og andet er udelukket ja smiley

Hvad har det af betydning at det er til meget aktive hunde? Får de mere energi af det eller?

• #3   16. jul 2010 Chine må med flovhed i stemmen sige nej det gør vi ikke smiley Vi står i en situation hvor det ikke er muligt smiley

• #4   16. jul 2010 Nana -ja i foder til aktive hunde er der (bl.a.) mere fedt. Og som Chine siger, så skal han da have noget fornuftigt at tage sig til. Ingen siger det SKAL foregå i en klub -man kan sagtens lave en masse derhjemme, og osse give hunden opgaver den selv skal klare, så man ikke er "bundet" hele tiden:o)
    Så får han brugt sin energi lidt mere hensigtsmæssigt.

Derudover vil jeg så sige at hunde, ligesom mennesker, er forskellige. Nogen ER bare til den tynde side (men self må hunden ikke være voldsomt undervægtig).

Min Gaia er osse meget slank. Hun får rigeligt med foder, og mangler bestemt ikke noget. Har endda fået taget blodprøver mm. for at være sikker på alt var ok.
    Det er det -men når hun er så aktiv som hun er nu, så er det sådan hun ser ud. I stille perioder bliver hun lidt rundere.

• #5   16. jul 2010 Jeg har en veninde der bruger sin border collie på arbejde, hyrdehund, hver dag i flere timer. Det eneste foder han kan holde vægten på er Marcus Muhle. Hun har prøvet meget forskelligt, men det er det eneste der virker. Det kan købes billigt i Tyskland på www.zooplus.de

• #6   16. jul 2010 Hike har jeg i øvrigt osse hørt meget godt om -det er vidst egentlig lavet til slædehunde.

• #7   16. jul 2010 er der kun en slags? For kan se to poser en 5 kg eller en 15 kg?

Kommentér på:
tynd hund ekstra sul på kroppen

Annonce