2.096 visninger
|
Oprettet:
tynd hund ekstra sul på kroppen {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Jack russell terrier på 2 år som er voldsomt tynd og ligemeget hvad vi har købt af foder indtil videre har det ikke ændret noget
Nu har vi så forsøgt med flere slags foder, forskellige olier bl.a lakseolie, rapsolie og andre madlavningsolier uden held så jeg mangler det bedste råd i ligger inde med
Han er udehund og kan ikke så godt affinde sig med at være indenfor medmindre det er på skødet af mig og så max i en time så står han og vil ud.
Han har voldsomt meget energi så han drøner rundt og forbrænder jo desværre også rigtig meget på den konto
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.932
Hvis ikke det er prøvet, kan i prøve at skifte til noget foder til aktive hunde. F.eks. Olivers maxx energy, RC 4800 eller hvad i nu foretrækker. Men som sagt et til meget aktive hunde.
Alternativt kan i købe oksefedt (det kan osse fåes i pulverform hvis man heller vil det) og tilsætte til foderet
dec 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 320
Orm og andet er udelukket ja
Hvad har det af betydning at det er til meget aktive hunde? Får de mere energi af det eller?
dec 2007
jan 2007
Så får han brugt sin energi lidt mere hensigtsmæssigt.
Derudover vil jeg så sige at hunde, ligesom mennesker, er forskellige. Nogen ER bare til den tynde side (men self må hunden ikke være voldsomt undervægtig).
Min Gaia er osse meget slank. Hun får rigeligt med foder, og mangler bestemt ikke noget. Har endda fået taget blodprøver mm. for at være sikker på alt var ok.
Det er det -men når hun er så aktiv som hun er nu, så er det sådan hun ser ud. I stille perioder bliver hun lidt rundere.
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.503
jan 2007
dec 2007
tynd hund ekstra sul på kroppen