{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Gravhunde er altså kamphunde!!! {{forumTopicSubject}}

Diskuterede lige med en meget stædig dame i dag. Hun sagde at hendes gravhund var en kamphund?!

Synes ellers ikke man normals insisterer på at ens hund er en kamp hund....

Prøvede ellers at forklare hende at en gravhund er en jagthund, men NEJ jeg var altså forkert på den.... Hendes argument var:

En gravhund kan jo klartre ned i en grævligehule og møde en grævling på 30 kg... og så tager den altså kampen op... Så derfor er den en kamphund...

Det er også derfor Prins Henriks gravhunde angriber garderne!!

JOW JOW!!! Så ved i det folkens! gå en STOR bue uden om gravhunde... loven påkræver jo ikke at de har mundkurv på!!!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravhunde er altså kamphunde!!!
Kommentér på:
Gravhunde er altså kamphunde!!!

Annonce