{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.064 visninger | Oprettet:

Det bedste tilskud...?? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
I har altid et godt råd, så spørger lige herinde..

Jeg har en schæfer med rimelig dårlige hofter. Han er ikke mæsket af dem, men den ene der var brækkede som lille er ikke god, og den beskytter han til tider med hinkehop.. Gid man ku spørge ham om han har ondt eller han bare beskytter den..

Nå men nok om det. Vi gav ham noget balance foder, som sku være godt til led og uden så meget fedt.. (Mest beregnet til ældre hunde med meget dårlige led) Men han er rimelig tynd så vi går tilbage til det gamle foder, der er mere fedt i..Nu skal vi bare ha et tilskud til...
Hvad er bedst: Hokamix, flexvital eller vitalanimal????

Jeg vil helst ha med både MSM, chro, og gluko...

Håber i kan hjælpe mig... Min skønne hund skal ha noget der gavner hans led allerede nu.. Er 1½ år..

Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det bedste tilskud...??
  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #1   22. jul 2010 Jeg bruger selv Hokamix og kender flere med ældre hunde der er glade for det.

  • #2   22. jul 2010 Jeg bruger vital animin og msm og glukosamin pulver.
    K9 Showstopper er rigtig godt. Der er alt i, som du kan se her:


    Joint Glucosamine, chondroitin, MSM-even Hyaluronic Acid !

    Coat Omega 3, 6, DHA & more

    Vitamins/Minerals Freshest, most bioavailable

    Pre/Probiotics FOS & Lactobacillus plus

    Muscle/Performance L-Carnitine, L-Glutamine & others

    Antioxidants Blueberries, grape seed—even lycopene

    Fra samme serie er der også en kun til ledene som hedder K9 joint strong.'

    Flexvital synes jeg ikke virker en dyt plus det er rigtig dyrt, men det er jo så forskelligt hvad der lige virker.


  • #3   22. jul 2010 Har du et link på K9 showstopper?? Det lyder da godt..
    Min dyrlæge anbef. flexvital, men har også læst det ikk er mega godt..


  • #4   22. jul 2010 Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert, min Tayson har hd og ad i albuerne, plus han oveni er blevet korsbåndsopereret så jeg har virkelig prøvet meget.
    Anbefalede faktisk showstopper til en med en lille fransk buller herinde der havde pelsproblemer da hun ikke kunne finde noget der hjalp, men dette hjalp:)

    Bare søg på k9 showstopper på goggle.
    Her er der kun den lille str tilbage lige nu, men det er ihvertfald fra eu så kommer der ikke told på:) http://www.animal-naturals.eu/k9-show-stopper.html


  • #5   23. jul 2010 ReVet var det der virkede for vores Kiki mht leddene, Hun havde blandt andet fået en cartrofen injektion kur, Flexvital og mobilityboost, men det havde ikke den ønskede virkning.


    Hvis du vil starte op med glukosomin så vær' obs på følgende:

    ''Glucosamin sulfat virker inflamationshæmmende og bruskopbyggende.
    Glucosamin hydroklorid er uvirksomt.''

    Herudover skal glucosamin som minimum indtaget sammen med MSM for at få den bedste effekt.

    Produkterne kan evt købes her: www.urtemedicin.com/index.php?language=da&osCsid=d243b8b84e030c970fba9378688fa380


    Endvidere kan jeg nævne at de følgende produkter er gode for leddene, som afhjælper smerter: Grønlæbet Musling, hyben pulver/kapsler, djævleklorod, Comfort complex afrikansk/indisk ingefær



    Afslutningsvis er dette hvad der står om ReVet på deres hjemmeside:


    ReVet

    Et velfungerende led og bevægeapparat er med til at give livsglæde
    og livskvalitet. Muskler, sener, knogler, ledvæske, brusk og så videre
    er blot nogle af de mange strukturer, som udgør hele led og bevægeapparatet
    og gør det muligt for dit dyr at bruge sin krop - fysisk.
    Alle disse mange strukturer har et stort forbrug af en bred vifte af
    vigtige næringsstoffer for at processerne kan fungere optimalt.
    Hvorfor kan det være nødvendigt at give et tilskud som ReVet?
    Akutte eller kroniske skader på knogler, led, muskler eller sener, slid,
    autoimmune sygdomme er blot nogle af de problemer der kan ramme
    led og bevægeapparatet.
    Symptomer på problemer i led og bevægeapparatet kræver ofte
    medicinsk behandling og en ernæringsvejledning.
    De nøje afstemte plantenæringsstoffer, der findes i ReVet serien, er
    skræddersyet til at give led og bevægeappatet ekstra tilskud af
    afstemte ernæringsmæssige byggesten ved behov.

    Kilde: (link fjernet)


  • #8   23. jul 2010 Tak for gode råd, de er værd at undersøge..

  • #9   23. jul 2010 Selvtak

  • #10   23. jul 2010
    .::$::. Reiki Master .::$::.
    ''Glucosamin sulfat virker inflamationshæmmende og bruskopbyggende.
    Glucosamin hydroklorid er uvirksomt.''

    Hvor kan jeg læse noget om det for den påstand har jeg alligvel aldrig hørt.
    Glucosamin sulfat er den mest gennemprøvet variant og Hcl'el er en stærkere variant.


  • #11   23. jul 2010 Jeg læste det i et magasin og har skrevet det ned, så jeg kan huske det.

  • #12   23. jul 2010 Fandt lige dette på nette godt nok er det fra 2007 men det er nok ikke helt forkert

    ''Der findes flere forskellige kilder til glucosamin. Forskere er dog generelt enige om, at den form som hedder glucosaminsulfat, har bedst virkning. ”Sulfat” er et andet ord for svovl, og det er vigtigt, at der er svovl tilstede, da glucosamin ikke fungerer uden dette stof. Andre glucosaminformer som blandt andet glucosamin-hydroklorid har været afprøvet i kliniske studier, men udfaldet er ofte ringe sammenlignet med de resultater, som man opnår med glucosaminsulfat.''


    Kilde: www.sund-forskning.dk/component/content/article/117-sygdomme/227-slidgigt-og-glucosamin.html


  • #13   23. jul 2010 Fandt noget mere her, blot google og der kommer masser af hits op


    ''Husk sulfat
    I Danmark bruges der glucosamin-sulfat i de fleste produkter, for eksempel i Glucosamin Pharma Nord. Men der findes også præparater, der anvender formen glucosamin-hydroklorid, som i kliniske studier ikke har nogen signifikant klinisk effekt.

    Sulfat er en kemisk form for svovl, der er en vigtig bestanddel af brusk og andet bindevæv, hvorimod hydroklorid er et almindeligt salt, som vi i forvejen får rigeligt af. Meget tyder altså på, at sulfat-forbindelsen har afgørende betydning for virkningen af glucosamin.''

    Kilde: http://www.fitnews.dk/default.asp?Action=Details&Item=1012


  • #14   23. jul 2010 Rico har fået injektion Cartrofen samt er skiftet til Royal Canin Mobility med både glucosamin og grønlæbet musling. Han får desuden Canosan-tilskud (grønlæbet musling). Fås som tabletter hos dyrlægen.
    Jeg synes det har virket ret omgående, og det er som om humøret også er blevet bedre.
    Han har fået VitalAnimin i et års tid også.


Kommentér på:
Det bedste tilskud...??

Annonce