{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Ferie oplevelser med vovsen.. {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder - hvad kan man foretage sig af spændende ting for både hund og menneske?

Vi havde Leopold med i Jesperhus Blomsterpark idag - og han synes det var fantastisk (Det synes vi ihvertfald han virkede til at synes) Han hilste på en masse andre hunde, snusede rundt og løb rundt imellem blomster og på græs - og lagde og slappede af i snoren mens vi spiste frokost udenfor..

Han er en meget rolig bil-køre-tur-hund - han har en stor transportkasse med tæppe, legetøj, vand og godbidder som han glad hopper ind i, og vi holder pause hvis vi skal "langt" så han kan komme ud og besørge.. Vi har altid en vandflaske med skål med til ham - samt mad/godbidder - og en flexline så han både kan være i kort og i lang snor..

Vi havde tænkt os at tage på nogle endags ture her torsdag-fredag-lørdag således at vi tager hjem om aftenen og sover da jeg har det bedst med at han kan komme hjem og slappe af om aftenen i vante omgivelser..

Men hvor kan vi tage hen!?

Det skal ikke være på Sjælland - som det eneste "krav" - udover at Leopold selvfølgelig skal være velkommen..

Leopold er en 5 kilos cavalier blandings hvalp på 18 uger.. Han er legesyg, glad, nysgerrig, social og ikke bange for nye ting..

Vi havde selv flg, ting i tankerne:

- Mariager Saltcenter
- Egeskov slot
- Labyrinthia ved Silkeborg
- Skagen

Vi leder efter naturoplevelser uden at skulle gå fx. 10 km - smukke omgivelser, smukke oplevelser - interessante ting - og oplevelser hvor Leopold er velkommen...

Forslag, ideer osv modtages meget gerne... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie oplevelser med vovsen..
  • #1   27. jul 2010 Hej..
    Jeg var også i Jesperhus Blomsterpark idag..!


  • #2   27. jul 2010 Langelandsfortet (pudsigt nok på Langeland). Der er masser af område til gåtur og madpakkehygge, man kan prøve at sidde i kanonerne, komme ind i en ubåd osv osv. Derudover synes jeg, det var interessant at læse om brugen af det, som jeg overhovedet ikke har været klar over.


  • #3   27. jul 2010 Jeg ved forresten ikke, om man decideret må tage hunden med ind i f.eks. ubåden, men når man skal ind og kigge på sådan noget, kan man jo gå én af gangen og den anden bliver ude med hunden

Kommentér på:
Ferie oplevelser med vovsen..

Annonce