2.249 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

min hund har kastet op min hund har kastet op

og nu vil han ikke spise smiley

jeg mistænker desværre lidt min svigermor for at være skyld i dette.... i mandag var han nemlig derude og blive passet........... hun har desværre ladet sine unger på 12 og 14 år lege med den alt for vildt og længe + den har fået et griseøre en ½ pakke leverpostej (stor bakke), bacon, kattemad og er sikker på den sikker har fået en del andet som hun ikke vil fortælle da jeg sagde meget klart og tydeligt den IKKE måtte få andet en tørkost han bliver kun 4 måneder på fredag og har lidt sart mave i forvejen.........

er der nogle gode råd til hvad jeg evt kunne hælde på hans mad så det var mere lækkert uden han får dårlig mave osse har prøvet at blande kattemad (tørkost) i hans foder det hjalp kun en smule han drikker fint men vil jo osse gerne have han spiser en smule

så plz hjælp mig med min labrador

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund har kastet op
  • #1   28. jul 2010 Hvad du skal gøre kan jeg ikke hjælpe med

Men hunde tåler ikke så godt kattemad - så den idé ville jeg droppe med det samme.

• #2   28. jul 2010 Men hvor længe har han ikke spist?

• #3   28. jul 2010 køb noget vådfoder til hunde og bland lidt i tør kosten ikke så meget bare så det sniffer godt ;o) og det kan smages, det råd fik jeg efter jeg havde et problem med at få min hvalp til og spidse efter han har haft en ''spidse forstyrelse'' og det hjalp meget^^

• #4   28. jul 2010 Der står "i mandags"...Det er altså kun i forgårs...Mon ikke den snart begynder at spise igen...når den bliver sulten.. smiley

Hvis vi andre har overspist - og kastet op, kan vi jo heller ikke fylde os sådan lige med det samme...;)

• #5   28. jul 2010 Prøv at købe noget Hills I/D på dåse hos dyrlægen og bland lidt i hans mad.....

Hvis det fortsætter skal du selvfølgelig til dyrlægen, men prøv det først.

Hvornår har han kastet op og hvor længe har han ikke spist?

• #7   28. jul 2010 Daisie:

Det er en 4 måneders hvalp.... JEG ville ikke turde faste så ung en hund i flere dage.

• #9   28. jul 2010 Daisie:

*han bliver kun 4 måneder på fredag *

Jeg er normalt en blanding af pyldremor og ravnemor....*G*

Men jeg ville stadig ikke faste en 4 måneders hvalp i flere dage. 24 timer max:-)

• #12   28. jul 2010 Daisie:

Vi er for så vidt enige....... Men nu har jeg jo labber.... Og kan se at denne også er en labblanding.

Og jeg bliver sq bekymret hvis mine hunde ikke spiser i flere dage. Uanset om de er friske eller ej.

Det ER ikke normalt at labberne går fra maden i længere tid.....*G*

Så JEG ville faste i 24 timer, give ris og fiskeboller/kogt kylling i en dag eller to og så gå over på tørfoderet igen:-)

• #14   28. jul 2010 Jeg ville lade hunde faste et døng kun med vand. Derefter skånekost i små potioner flere gange dagligt. Og så gradvis gå over i alm foder igen.
    Kaster hunden skånekost op, ikke spiser det eller er sløv= kontakt dyrlæge.

• #15   28. jul 2010 tak for jeres svar men han har jo fastet i snart et døgn men han ræser stadigvæk rundt men har købt noget pate til at blande op i hans tørkost syntes ikke han bør faste bliver det ikke bedre kommer han self til dr dyr og bliver tjekket for div.......

har osse planer om at købe foderris til at suplere hans daglige kost med

• #16   28. jul 2010 jah nu spiser han sq så det står ud af begge øre (han har kun fået 50g foder med lidt pate

• #17   28. jul 2010 Hvalpe må ikke faste, kun fuldvoksne hunde!!

Deres krop har slet ikke godt af det. Hvis han ikke har spist i over 12 timer skulle han til dyrelægen så de kunne afgøre hvad der skal ske... Men ALDRIG lad din hvalp faste!

• #18   28. jul 2010 Hvad er det ved katte mad der er så slemt????

• #19   28. jul 2010 Nu må du ikke hænge mig op det - kan sgu ikke lige finde noget tekst om det lige nu.

Men jeg mener at kattemad indeholder et stof som hunde ikke har behov for - de producere det selv,
    Ligeledes har katte behov for mere protein end hunde - og for meget protein er skadeligt for hunde (nyre og lever).
    Det skader selvfølgelig på sigt - men jeg ser ingen grund til at give det...

• #21   29. jul 2010 købte lidt andet hundemad osse tørkost og det vil han skam gerne have måske han bare var træt af det "gamle" foder det er der nogle hunde der bliver for han har nu spist og han drøner rundt og driller kattene

Kommentér på:
min hund har kastet op

Annonce