{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

chuhuahua - at smide pels(underuld)?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa:) hej har verdens dejligste lille langhårede chihuahua han på 16 uger... her henover juli måned har han simpelthen bare fældet SÅ MEGET og man kan groft sagt hive/børste hans underuld af uden ret mange problemer, umiddelbart synes jeg at det er lidt tidligt at smide hvalpe pelsen, men ved ikke om det er fordi vi har haft så varm en juli måned...
Synes han er noget tyndpelset nu, så der skal ikke så meget til før at man kan se huden under, han er ellers helt sund og rask og med dejlig udstråling;)

Hvornår begyndte jeres hvalpe at smide pelsen og begyndte at få den mere (voksne pels)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chuhuahua - at smide pels(underuld)?!
  • #1   30. jul 2010 Min er 15 uger & han fælder også meget nu & når man bøster ham kommer der også mere end før smiley

  • #3   30. jul 2010 Min pige på 24uger fælder ikke mere, men sidste måned var slem, så nu er hun meget tyndpelset især lige over maven og op til mellem forbenene, "kører" jeg f.eks. hånden mod hårene når hun ligger på ryggen så ser hun meget "nøgen" ud, men hun er fin på ryggen og siderne..
    Men jeg kan se at hun er ved at få vokenpels, for hun er så småt ved at få "manke" og der kommer også hår på hendes ellers helt bare baby-mavse.. ;o))


  • #4   30. jul 2010 Så er mor Pernille her HELT rolig igen;)

    Bliver spændende at se hvordan min lille søn kommer til at se ud;)

    Tusind tak allesammen, hundegalleri er bare alletiders:)


  • #5   30. jul 2010 Ja, det er SÅ dejligt at man altid kan få råd hvis der er noget man er i tvivl om.
    Jeg har haft hunde i mange år, men er "ret ny" med Chi`erne, selvom jeg har haft nogle stykker nu, så er der tit ting jeg har glemt, som feks tid for tandskift som min ene pige er i fuld gang med lige nu. ;o)
    Der var det rart at lige hører de andre hvornår deres skiftede bisser da jeg mente at hun burde ha skiftet sine, men det viste sig at der er virkelig stor forskel fra den ene chi til den anden, ligesom med alt andet. *Ss*


Kommentér på:
chuhuahua - at smide pels(underuld)?!

Annonce