1.336 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Airedale Terrier - træning Airedale Terrier - træning
Bare et enkelt spørgsmål.
Er der nogen, der har kendskab til Airedale Terrier´s her i DK, der bliver trænet ?
Altså i IPO ?
pft
0 synes godt om
jan 2006
Følgere: 74 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 355 Svar: 14.555
jan 2006
Jeg skrev <b>Er der nogen, der har kendskab til Airedale Terrier´s her i DK, der bliver trænet ?
Altså i IPO ?</b>
Men tak alligevel ...
jan 2006
Jaja, rolig nu.
Jeg postede bare et spørgsmål herinde, for det kunne jo ha været, at der sad en eller anden, der havde kendskab til en Airedale, der blev trænet i IPO.
Jeg er fuldstændig klar over, at jeg kan tage til Tyskland og se dem der - det ville bare være nemmere, hvis jeg kunne nøjes med at køre her i Danmark.
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 25 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 2.817
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 10
jan 2006
Ja, jeg ved godt at den er ved at være "uddød" som brugshunderace, og de fleste vælger malle eller schæfer, men jeg har bare altid godt kunne lide den, og har fundet en kennel i Tyskland, hvor de stadigvæk producerer Airedales efter hunde med IPO3 prøver.
Jeg så én til VM i IPO for 3 år siden i Belgien - super lækker hund.
Jeg har pt 2 maller, den ene har været med til DM to gange, og skal til VM udtagelse på søndag - den anden er ikke så gammel, men den er væsentligt bedre end ham jeg bruger i konkurrencer pt.
Så jeg ved godt, at skal jeg fortsætte "på toppen", så er det ikke med en Airedale .. men som sagt, jeg er vild med den race, og overvejer om min næste hund skal være sådan en.
Man skal nok bare indstille sine ambitioner lidt - eller ihvertfald skrue kraftigt ned for dem.
Tror bare det kunne være sjovt at prøve at træne noget andet end schæfer og malle ... rotweiler gider jeg ikke, heller ikke dober og riesen .. men Airedale´n .. den er sød
Tak for dit svar. Og held & lykke med din videre træning af din dejlige hund
Airedale Terrier - træning