{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Samme vægt - mere fylde! {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad fanden sker der for det?..

Jeg har en meget tynd hund, som i den grad har været FOR tynd. Har kæmpet og kæmpet for at få hende op i vægt, og var kommet op på 23,3 kg..

Efter WDS begyndte jeg på Gourmix, og øgede så portionen lidt i forhold til det anbefalede, efter snak med en gut derfra.
Og det har i den grad hjulpet! Hendes ribben er slet ikke så voldsomt udstikkende længere, og hendes rygrad kan man slet ikke se!.. Hun er stadig super-slank om taljen, men om kroppen har hun i den grad fået mere fylde. Det kan ses og mærkes.
I går fandt jeg en sele frem jeg ikke har brugt siden WDS, og den var aaalt for stram..

Jeg har i den periode ikke vejet hende, bevidst, men besluttede så at veje hende i dag.. Hun har kun taget 200 gram på?! Det overraskede mig i den grad!.. Det er virkelig tydeligt at hun er blevet større, og jeg havde egentlig regnet med at hun i hvert fald havde taget 1 kg på. Måske endda halvandet..

Hvor satan kommer al den fylde fra, når hun ikke har taget synderligt meget på? Er det normalt for den slags vægtøgninger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samme vægt - mere fylde!
Kommentér på:
Samme vægt - mere fylde!

Annonce