21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Samme vægt - mere fylde! {{forumTopicSubject}}
Ja, hvad fanden sker der for det?..
Jeg har en meget tynd hund, som i den grad har været FOR tynd. Har kæmpet og kæmpet for at få hende op i vægt, og var kommet op på 23,3 kg..
Efter WDS begyndte jeg på Gourmix, og øgede så portionen lidt i forhold til det anbefalede, efter snak med en gut derfra.
Og det har i den grad hjulpet! Hendes ribben er slet ikke så voldsomt udstikkende længere, og hendes rygrad kan man slet ikke se!.. Hun er stadig super-slank om taljen, men om kroppen har hun i den grad fået mere fylde. Det kan ses og mærkes.
I går fandt jeg en sele frem jeg ikke har brugt siden WDS, og den var aaalt for stram..
Jeg har i den periode ikke vejet hende, bevidst, men besluttede så at veje hende i dag.. Hun har kun taget 200 gram på?! Det overraskede mig i den grad!.. Det er virkelig tydeligt at hun er blevet større, og jeg havde egentlig regnet med at hun i hvert fald havde taget 1 kg på. Måske endda halvandet..
Hvor satan kommer al den fylde fra, når hun ikke har taget synderligt meget på? Er det normalt for den slags vægtøgninger?
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.326
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
yeps. Jeg vejer hende nemlig herhjemme
Det er tydeligt at hun er blevet større, for som sagt var ribbene ALT for tydelige før, samt rygraden strittede meget ud.. Så jeg synes det er vildt at hun kilomøssigt kun har taget 200 gram på?..
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 274
Har du snakket med en dyrlæge om det ?
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
nej, hun fejler jo intet..
Sunshine,
jamen, jeg er super henrykt over at hun er pænere nu, og slet ikke ser så sygeligt tynd ud.. Og det gør jo egentlig ikke noget, det er bare virkelig underligt synes jeg..
Vivi,
det er jeg glad for at høre!! Altså, indtil videre har det jo haft den ønskede effekt med at hun har fået en bedre volumen af det, og udover det trives rigtig godt
Samme vægt - mere fylde!