Hun gnaver snor over {{forumTopicSubject}}
Er der nogle gode råd til en snor, som hunden ikke bare sådan lige kan bide over?? Hun står aldrig udenfor butikker osv. så lader jeg hellere være at tage hende med, men hun er nogen gange med nede i børnehaven og hente min søn, og jeg er måske derinde i max 3-5min. I den tid står hun og gnaver i snoren.
Jeg er lidt splittet imellem hvad jeg skal gøre, for det er først når jeg er ude af syne at hun gnaver i snoren. Stikker jeg hovedet ud og siger nej, slipper hun med det samme, men igen, hun har jo opnået at jeg stak hovedet ud :S desuden starter hun bare igen når jeg er smuttet ind igen. hvordan tackler jeg det lige?? har overvejet om man kunne få en snor med kæde et stykke op, og så alm. line i resten?? for det er det stykke der er tættest på hende som hun gnaver i
håber ikke det blev for rodet, men ville da blive glade for nogle brugbare råd og inputs
maj 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 110
jeg satte ham til skraldespanden hjemme, og så gemte mig lige på den anden side, så hvis han bed i snoren råbte vi nej, det virkede efter 40-60 gange vi havde sagt det, så nu gør han det ikke mere. træls at lære ham, men rart når det er lykkedes.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Denne foreks.
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 56 Svar: 810
http://www.alttilhundogkat.dk/hundeliner_m_kde.6
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.576
Jeg købte en snor i stil med den du linker til. Den brugte jeg til når det var nødvendigt at sætte hende af, og så øvede vi ellers med en alm line. Det hjalp.- Den var ikke sjov at bide i nemlig.
Hun kan dog stadig finde på det en enkelt gang imellem. Men så er det bare lige med at være hurtig over hende med et nej.
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Har prøvet sådan en line du linker til, og de er ganske udemærkede - men man skal huske på, at de er noget tungere at gå med, så ''følelsen'' er noget anderledes
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Selvom han er overvægtig, er han altså smidig nok *G*
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 56 Svar: 810
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 189
Jeg tænker også på hundens tænder... Jeg ved ikke om de liner er lavet så hunden ikke kan skade tænderne...
Hun gnaver snor over