{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Min mastiff har et lille hoved??? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke hvorfor, men synes virkelig min mastiff Nala har fået et efterhånden lille hovedet i forhold til sin krop, sker det os for andre med mastiff?
eller er hun evt. over vægtig?
hun er 4 år, og vejer omkring de 65 kg.
og jeg synes hendes hovedet er blevet lille, i forhold til kroppen, og især fordi jeg har forstillet mig at hende hoved´ville blive stort...
og jeg har faktisk et spørgsmål til,
har i nogen råd til at få hende til at gå stærkere, fordi vi skal nærmest hive hende frem når vi går ture, hun nægter simphelthen at gå stærkere, også halser hun rigtig meget. men jeg synes det er mærkeligt fordi hun går 3 gange hver dag, og en gang om dagen går hun hvertfald 2 km, så hund burde være i form, og det var os inden det blev varmt i vejret.. men kan i hjælpe mig lidt eller? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min mastiff har et lille hoved???
  • #1   10. aug 2010 Hun vil kunne få en langt bedre kondition ved at komme ud og svømme to- tre gange om ugen- fek i en hundesvømmehal.

• #2   10. aug 2010 det har vi prøvet men, hun nægter at gå i vandet, og hun hyler som en sindsyg når hun er afsted.. så det har vi givet op med, fordi det er svært og tvinge en så stor hund i en svømmehal smiley

• #3   10. aug 2010 Hvis hun også halsede før det blev varmt, vil jeg nok forslå en tur forbi dyrlægen til en hjertescanning.

• #4   10. aug 2010 er blevet tjekket og hendes hjerte fejler intet, hun har dog været under opration pga af en skade i benet, men det er helede sig nu. så der rude være ingen problemer ..

• #6   10. aug 2010 altså 65 kg er helt normalt. og dyrlægen synes hun er i flot stand, vi var forbi dyrlægen for omkring 3 måneder siden.
    Men jeg synes bare de mastiffer jeg kender til er are lidt mere livlige, altså Nala går omkring 10 meter bag os når vi går, hvor når vi møder mastiffer går de foran, eller ved siden af .. så jeg undre mig bare lidt når jeg så kigger på min mastiff som går såå langsomt smiley

• #7   10. aug 2010 Steen: Nala, går gerne længere hvis det er det, vi har en morgen rute på 10 min, også efter middags rute, hvis det ikke er for varmt, rundt om en sø, som er omkring 2 km, også om aften 10 min igen. det har hun gjort siden hun har været 8 uger, og dyrlægen siger hun er i fin form her for 3 måneder siden, men efter det er begyndt at blive varmt har vi droppet de lange ture og hun går kun 2 gange om dagen nu.

• #10   10. aug 2010 Anne, for pokker. Tak for grinet. Har helt ondt i maven.

• #11   10. aug 2010 Anne - KLASSE VIDEO!!! hmm hvad mon har har stoppet i de "bukser" ? (og som iøvrigt også hænger ud engang imellem ;))

Undskyld TS, måtte bare lige kommentere på den video. smiley

• #12   10. aug 2010 Synes også det lyder meget voldsomt at gå tre gange dagligt, hvoraf den ene tur er på 2 km. Hvis hun halter bagud er det fordi hun synes det er for meget. Vores mastiff Carla bestemmer selv, vi kan mærke på hende når hun har fået nok, så begynder hun også at halte bagud og så går vi hjemad igen. 15-20 min. gåtur for en mastiff er fint.
    65 kg. er ikke meget for en mastiff, men er inden for standarden. Min mastiff Carla vejer 85 kg. En mastifftæve vejer fra 65 kg. op opefter.

• #13   10. aug 2010 der blev jeg klogere . der bor en stor ham masfiff i vores område , jeg har endelig undret mig flere gange over den ikke var mere aktiv , og tænkt den måske er lidt oppe i alderen , men tror faktisk bare ikke den orker det . tror seriøst han vejer 90 - 100 kg hvis de kan det han er så stor ( og rigtig sød )

Ha ha ha har lige lagt videon på min facebook profil hahaha

Kommentér på:
Min mastiff har et lille hoved???

Annonce