{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.394 visninger | Oprettet:

Taske til mops {{forumTopicSubject}}

Vi bor på 2. sal med en mops på 11 kg. Lige nu er det ikke et problem at bære ham op og ned af trapperne, men når det bliver efterår og vinter er han jo meget beskidt når vi kommer tilbage fra gåtur (hvilket er gange om dagen). Så vi tænker om man kunne få en takse at bære ham op og ned i, så vi ikke selv bliver smurt ind i salt og muder. Og det måske også mere behagligt for ham selv. Men mange af de tasker jeg har set er lige lidt for små. Ved i om man kan købe nogle hundetasker, hvor der kan være en mops i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taske til mops
  • #1   10. aug 2010 hov der skulle stå 3 gange om dagen

• #2   10. aug 2010 Hej hvorfor vil du bærer ham. kan han ikke selv gå op af trapperne...venlig hilsen mette

• #3   10. aug 2010 Man kan sagtens få tasker, hvor der kan være en mops i. Den, jeg har til Ling er faktisk lidt for stor til hende, og der ville sagtens kunne være en mops i. Og når han bare skal op og ned af trapperne i den, behøver den jo ikke at være fancy eller noget smiley

• #4   10. aug 2010 Mette B: Hunde har generelt ikke godt af at gå på trapper, kan risikere at få gigt og hoftedysplasi og slet ikke mopser, og det bliver jo til 6 gange på en dag op og ned på 2. sal, så det vil vi ikke byde ham og det sagde dyrlægen også var bedst. Han kan sagens gå på trapper og gør det også hvis det bare lige er nogle enkelt trin når vi er ude andre steder.
    Heidi J: Nej behøver slet ikke være fin eller noget, den skal kun bruges til det.. Hvor har du købt din?

• #5   10. aug 2010 Jeg har købt den på www.alttilhundogkat.dk
    De har lidt i forskellige størrelser og prisleje

• #6   10. aug 2010 Nå så siger vi det. så er det da godt at din hund ikke er en stor race.....mine mopser får nu lov til at gå når de er fuldvoksne men jeg skal nok lade være med at blande mig mere...

• #7   10. aug 2010 jeg syntes du der helt fornuftig at tænke så langt at bære ham op.
    det tager han ihvertfald ikke sakde af og kan spare dig og ham for en masse bøvl med hofter osv

• #8   10. aug 2010 der er nogen fede tasker herinde
    http://tholo.dk/index.php/cPath/150_198

• #9   10. aug 2010 Mette B: Hold da op og bevares, du bliver godt nok hurtig fornærmet, jeg svarede jo bare på dit spørgsmål, og hvad jeg havde fået af vide af min dyrlæge og bekendte. Og desuden er der også nogle tråde om det herinde. Men hvad du gør med dine hunde er da helt op til dig selv. Der er jo en grund til jeg valgte en lille race når jeg bor på 2. sal. Ved godt jeg ikke kan løfte en Labrador op på 2 .sal. Jeg syntes lige så godt jeg kan skåne min hund, og når jeg nu ingen problemer har med at løfte den. 11 kg er altså ikke noget problem for mig.
    Tak for tipsene med taskerne, dem vil jeg helt sikkert se på.
    jn&sn: Ja jeg syntes nemlig også det er fornuftigt. Der kan være så mange andre problemer med mopser og så kan man da lige så godt skåne dem for det der nemt kan lade sig gøre.

• #10   10. aug 2010 Så har jeg lige kigget på siderne, der er godt nok mange tasker, kan slet ikke vælge:-)

• #11   10. aug 2010 louise GG naj det kender jeg godt ,,,men vil dog sige du skal huske og vælge en der er stor nok ,,det kan jo være du skal have den med i tog eller bus på et tidspunkt ,,,og jeg syns nu det er rart hvis de har lidt plads til at kunne røre sig lidt

• #12   11. aug 2010 Beanmor: Nej det klarer han fint. Vi gå ca 3 timer om dagen fordelt på de 3 gange, så ingen problemer der. Han har hvertfald ikke givet udtryk for at ville ud mere end det. Men hvis vi skal nogle ting om aftenen så får en ekstra tur. Vi har adopteret ham fra et par som også boede i lejlighed og kun kom ud 3 gange, så det har han været vant til, men selvfølgelig, hvis han begynder at blive urolig, tisse indefor, pive osv, så vil vi da gå mere med ham.
    Susanne: Tror også jeg vælger en af dem som er over 50 cm, selvom han kun er 42 cm lang. Vi kører af og til i bus og der ville den sikkert være god at have ham i

• #13   11. aug 2010 Vejer den virkelig 11 kg? Min Zofi vejer 17......

• #14   11. aug 2010 mine mopser ligger også fra 8 -12kg...

• #15   11. aug 2010 Ja....det er utroligt.....når der er sådan en størrelsesforskel...

• #16   11. aug 2010 Benamor: he he ja de sjattisser en del når de er ude. Når Milo er i mine forædres have, så laver den heller ikke andet, men der kommer næsten ikke noget ud, så det er nok hanhund genet i ham:-) ja jeg tror også det er afhænger meget af hvad de er vant til. Da vi søgte efter en adoptivhund ville vi også kun have en som var vant til lejlighed fra hvalp af, ellers ville det være synd at lukke den inde, hvis det var en hund som var vant til have.
    Ja min Milo vejer 11 kg, nogle dage 11,5 kg, men var til dyrlægen i forgårs og han sagde han skulle tabe 1 kg, han kunne mærke der sad lidt for meget fedt på ham:-). Det svinger meget hvad folk de siger om størrelsen, men tror også nogle gange man skal tage selve vægten med et gram salt og kigge på, hvordan hunden egentlig ser ud og om den er besværet af sin vægt. Vi mennesker ligger meget i vores BMI, selvom det jo ofte er fis i en hornlygte. Og tror måske det kan være lidt det samme med hunde, men er selvfølgelig ikke prof., men det er hvad jeg forestiller mig.

Kommentér på:
Taske til mops

Annonce