1.311 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Min hvalp "bider" ... Min hvalp "bider" ...

Hjælp...
Vi har en dejlig hvalp på 13 uger. Som allerede nu er en rigtig dejlig hund, hun er meget dygtig.... Men når hun bliver lidt for legesyg så napper hun ud efter en, altså ikke fordi hun er sur eller noget, hun låre med halen. hun bider en i tøjet eller hvor hun kan komme til det. Ved godt at hendes tænder klør og vi bare skal blive ved med at opdrave (hvilket vi selvfølgelig også gør). Vi gir hende legetøj og andre ting hun kan bide i. også når hun bider, gir vi hende noget tøje tøj i stedet, så hun lære at det er det hun må bide i..

Men så vil jeg høre om det er nogen der kender til det? - og hvad i evt. gør når hunden bider?
På forhånd tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hvalp "bider" ...
  • #1   12. aug 2010 Jeg hylede op som hvis jeg var en anden hvalp der blev bidt for hårdt smiley det hjalp meget meget hurtigt på min tæve smiley

• #2   12. aug 2010 Ja vi gjorde også alt de I gør, men lige meget hjælper det...det stopper heldigvis igen..HVALE BIDER...held og lykke

• #3   12. aug 2010 Det er helt normalt at hvalpe bider. Som en anden skriver, kan man hyle op når den gør det.
    En anden taktik er at ignorere hvalpen når den bider. Altså når i leger og den begynder at bide, så stopper kontakten med hvalpen (ven evt ryggen til og læg armene over kors så der ikke er noget at få fat i). Først når hvalpen igen er rolig, genoptages kontakten

• #4   12. aug 2010 Jeg hyler hvis hvalpe bider og alle de hvalpe jeg har hylet for reagerer med det samme og stopper.

• #5   12. aug 2010 Vi siger AV, så stopper han og giver oss de der forfærdelig søde hundeøjne (Som om han siger undskyld) derefter stopper vi legen og så ka vi starte senere.

• #6   12. aug 2010 Igor er også 13 uger gammel. Når vi leger, forgår det med legetøj. Begynder han at tag efter hånden, stopper legen. Synes bestemt ikke at det er så slemt med bideriet. Bruger også en del tid på alm. lydighedstræning og spor. Så behøver han ikke at gå så meget amok selvom han selvfølgelig tager sine ture.....

• #7   12. aug 2010 Ja vi prøvede os at råbe op når den bed efter os men det hjalp ikke, så nu når vi leger og han bliver for vild og begynder at bide så sir vi bare NEJ og går et andet sted hen og ignorre ham bare, det hælper meget

• #8   13. aug 2010 mange tak for de gode ideer og forslag.. vil nu prøve mig frem smiley

Kommentér på:
Min hvalp "bider" ...

Annonce