{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

min hvalp bider {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har en sød og dejlig hvalp på 14 uger. Hun bider dog enormt meget, og hun bider rigtig hårdt. Har læst en del herinde og andre artikler om hvordan man får sin hvalp til at stoppe.

Det hyppigste råd er at stoppe legen og gå væk. Mit problem er bare, at så løber min hund bare efter mig og går efter anklen og benet. Jeg kan simpelthen ikke få hende til at stoppe.
Jeg plejer at sætte mig ned og tage hende på mit skød og holde min arm under hendes hals så hun umuligt kan bide mig, hun plejer at falde hurtigt til ro og så falde i søvn.

Jeg er dog i tivl om at denne metode er god:S

ps. jeg har prøvet at give hende en masse legetøj, men det er som om det bare er meget sjovere at bide mor smiley

Håber at få noget sparring smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hvalp bider
  • #1   5. nov 2014 Jeg har bare hele tiden haft noget ved hånden (oftest en strømpe) som de gerne måtte bide i
    Og så puttet det i munden på dem når de begyndte


  • #4   5. nov 2014 Da Hugin var lille tilbød vi ham altid noget han kunne bide i når vi kælede eller legede med ham. Og så sagde vi selvfølgelig bestemt "nej" hvis han ved i os.. Men at tro man kan få en lille hvalp til at stoppe med at bide er utopi - så tilbyd den noget den rent faktisk MÅ bide i smiley

  • #5   5. nov 2014 Min hvalp har også bidt meget i mig . Især når jeg havde gummistøvler på når vi var ude . Og hun stoppede ikke bare lige . Må indrømme at jeg ikke har gjort synderligt meget ved det udover at sige bestemt nej til hende . Nu er hun næsten 4 måneder og hun bider generelt ikke mere . Hun napper lidt i ny og næ og så siger jeg av selvom det ikke gør ondt og så stopper hun . Tror det går lidt over med tiden

  • #8   6. nov 2014 tusind tak for erfaringer og tips :)har hjulpet mig rigtig meget smiley


Kommentér på:
min hvalp bider

Annonce