Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gf forsikring
  • #2   16. aug 2010 Jeg har haft gf forsikring på min indbo og ulykke forsikring, og der har ikke været bøvl, men har skiftet til lærestandens da det er meget billigere, der giver jeg 520 for udvidet hundeforsikring.. Og ja 2590 for hver mine biler med kasko

• #4   16. aug 2010 Jo eller har en kæreste der gør:) men det er de steder der er billige, tjenestemændene har os en forsikringsgruppe..

• #6   16. aug 2010 Jeg har mine 2 Hvide Schæfere syge- og ansvarsforsikret i Gartnernes forsikring, som medlem af Dansk Hvid Schæferhundeklub, giver jeg 2.575 kr. årligt for begge hunde.

Jeg har gennem årene gode erfaringer med det lille selskab, når uheldet var ude og der var brug for forsikringen, og servicen har altid været god.

• #7   16. aug 2010 Frank: gf forsikring og gartnernes forsikring er ikke det samme smiley Jeg ved det, for jeg havde nemlig indbo, bil osv. hos gf og hundesygeforsikring hos Gartnernes. Det tilbyder gf forsikring ikke. Jeg spurgte dem, om det var noget, de planlagde at få, inden jeg tegnede hos Gartnernes. Men de mente ikke, at der var efterspørgsel hos deres kunder.
    Jeg har aldrig haft nogen problemer med deres andre forsikringer. De er altid søde og hjælpsomme

• #8   16. aug 2010 Heidi- så du vil gerne anbefale gf indbo forsikring?

• #9   16. aug 2010 Ja, jeg har aldrig haft problemer med dem i hvert fald. Jeg har godt nok flyttet alle mine forsikringer til Tryg siden, men det er udelukkende fordi, de er billigere

• #10   16. aug 2010 jeg har Thistedforsikring på nogle af dem og dyrekassen på de andre. Giver 857,- for 5 hunde i ansvar i Thisted og 360 (tror jeg det er) per hund i dyrekassen som jo så også er udvidet.

• #11   16. aug 2010 Jeg har en fritids-ulykkes forsikring og en hundeansvars forsikring ved GF smiley Jeg er meget tilfreds

• #12   16. aug 2010 Jeg har også alle mine forsikringer i GF og har aldrig haft problemer.
    De er altid søde og hjælpsomme.

• #13   16. aug 2010 Hejsa. Jeg har kun haft positive oplevelser med GF forsikring. De er vildt billige og jeg er på SU og hos GF er forsikringerne billligere når man er på SU smiley Så jeg er mere end godt tilfreds!

• #14   16. aug 2010 hej jeg har heller aldrig haft problemer med gf forsikring men du skal lige være klar over at gf forsikring ikke har sygforsikring til din hund. men et godt forsikrings selskab

• #15   16. aug 2010 Tusinde tak for alle de mange svar:) jeg tror at jeg holder den til indbo forsikring hos gf så:)

tak alle

• #16   16. aug 2010 Jeg ved godt Gartnernes forsikring og GF forsikring er 2 forskellige selskaber, og det er altid en god ide jævnligt at tjekke ens udgifter og dækning på forsikring i forhold til andre selskaber, ligesom det er værd at se på om der er rabat muligheder, eksempelvis kan man også via Gipote.dk få rabat på syge- og ansvarsforsikring.

Kommentér på:
gf forsikring

Annonce