{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange..?
  • #1   27. aug 2010 Mine Dine har D. 24 aug fået 3 basser smiley

• #2   27. aug 2010 Wow hold da op det var godt nok synd for både mille og hvalpene, ja også for dig. Sikke en kæmpe flok. Min hanhund har lavet hvalpe med 2 første gangs tæver, den ene fik 6 den anden fik 10.

• #3   27. aug 2010 Puha. Så har både dig og mille da noget at se til! Sikke et påstyr der kommer når de bliver lidt ældre smiley

• #4   27. aug 2010 Vivi: havde håbet at der var lidt mindre, så var meget overrasket over at der blev ved med at komme flere,,,,;o) Men både Mille og alle hvalpene er i tip top;o)

Holder meget øje med om der er nogen som ikke får hvad de skal... Men Mille klare det til UG. Mor's store "pige";o)

• #5   27. aug 2010 Trien: jo tak selvom de ikke kommer rigtig rundt lige nu, så er her meget at se til;o) Vi er ved at flytte på gård, så der er heldigvis masser af plads at tumle på;o)

• #6   27. aug 2010 Mortil2: Tænker også mere når de begynder at gå i får hvalpe overalt! hehe

• #7   27. aug 2010 Ja det er et mega arbejde med så mange og hvis tæven ikke skal komme til at ligne et skelet på 4 ben skal i ind over med modermælkserstatning da ingen tæve kan producere så meget. Men godt med hvalpefoder til tæven, alt det hun kan æde og præsenter hvalpene for opblødt hvalpefoder med det samme de er 3 uger og sørg for at de får 5 gange om dagen.
    Pyh godt det ikke er mit hus der skal udsættes for så mange banditter - gg nok derfor jeg også har hanhund.

• #8   27. aug 2010 Det var da godtnok en ordentlig flok! smiley Håber de alle klarer sig godt og mor Mille er en god mor.
    Min Keesha er ud af et kuld på 11 (1. gangsf ødende og et UPS kuld.....)

• #9   27. aug 2010 Enzo's mor fik 4 hvalpe og det var hendes første kuld.

• #10   27. aug 2010 Min Gamma præsterede også 12 fine hvalpe i sit første kuld, og de vejede mellem 420 og 480 gr. så der var fyldt pænt op i hendes ellers pæne slanke figur;-)

Men jeg supplerede med erstatning fra de var ca. 8 dage gamle og det var primært de største der fik det og de mindste der fik broderparten af hendes mælk.

Tæven skal selvfølgelig have alt det hvalpefoder hun kan proppe i sig og jeg begyndte at fodre med hvalpefodervælling allerede da de var 16 dage gamle og var begyndt at kunne stå på benene.

Meeen mængden af affaldsprodukter!!!!
    Fra de er ca. 3 uger gamle har de brug for masser af plads og så bliver der virkelig grisset igennem;-D

• #11   27. aug 2010 Ayla fik også 10 hvalpe, og det var hendes første og eneste gang :o)
    Hun fik 2.6 kg. foder om dagen + 1½ ltr. modermælkserstatning og da de små var 3 uger gamle var hun helt fit for fight igen :o)
    Hun havde tabt sig sindssygt meget de sidste 10 dage af drægtigheden p.g.a. kvalme, selvom hun endda var ved dyrlægen hver dag for at få en kvalmestillende sprøjte,,rygvirvler og ribben stak frem på hende,,,puhaa

Held og lykke med de små :o) Du går en fantastisk tid i møde til trods for det ubeskriveligt hårde arbejde :o)

Kommentér på:
Hvor mange..?

Annonce