1.305 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvor mange lorte ?? Hvor mange lorte ??

Hvor mange gange i døgnet skal en hvalp ha afføring??
Vores hvalp på snart 10 uger havde dårlig mave da vi fik ham hjem og her fik vi afvide det var fordi han var vand til og få A38 om aften vi gav ham det så ikke men efter som det ik var blevet beder fredag ringer jeg til dyrlæge og høre af, de ville så gerne se ham og vi fik en omgange ormekur og en masse andet som ham sku ha her i weekende også er han på skånekost. Det er så heldigvis ved og være på vej i den rigtigt vej. Men vi er gået til ha sku lave lort hver gange han var ude (hver time) og om natte op til 2-3 gange til ham holder sig hele natte de sidste 2 nætter og nu er ved nede på 2-3 lorte om dagen ?

Har læst mig til de ikke kan holde sig om natte før de er 4-5 mdr? Men synes det var lidt vild de sidste 2 nettet har han kunne holde sig og ik give tegn på han sku ud? Hvilket han har gjore de ander dag og vi var ude 2-3 gange om natte??

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange lorte ??
  • #1   18. aug 2019 Altså mine hvalpe har været ude 0-1 gange om natten da de var helt små.. Men oftest 0 også kun en sjælden gang 1 gang ude.. Jeg gik ud med dem lige inden vi skulle sove også med det samme vi stod op! (med morgenhår og nattøj på ofte fordi det skulle gå stærkt).. Og det er heller ikk normalt at hvalpe skider hver time!

Hvis det fortsætter med on/off dårlig mave så få hvalpen testet for giardia bla (afføringsprøve fra 3dage i træk, så blander dyrlægen en prøve og tester).. Mange har desværre tendens til at lade det stå på når/hvis det er on/off..

Men god bedring ihvertfald smiley

• #4   18. aug 2019 Okay vi har fået en afførings test???? Vi få svare på tirsdag:)????
    Og det gå heldigvis den rigtigt vej nu idag er første dag det er nogle Lunde fast??

Okay ja her gå vi også ude med ham lige inde vi gå i seng også lige når vi stå op????

• #5   18. aug 2019 Hvis i "kun" har afleveret en pølle fra en gang, så kan testen være falsk negativ, bare så i er OBS hvis det fortsætter!

Krydser dog fingre for at det går over og bare er hvalpe mave smiley

• #6   18. aug 2019 3 gange afføring i døgnet er hvad jeg oplever med hvalpe på 8-10 uger. De sover fra 23-06 og er ikke ude om natten.

• #7   20. aug 2019 Har i fået svar på prøverne? smiley

• #8   22. aug 2019 Hej ja der var intet i dem, men der er ved og gå den rigtigt vej heldigvis. Men jeg er lidt i tvilv om hvordan det skal se ud når det er helt normalt igen ?? Vi sku nemlig forsætte med skåne mad indtil det var helt normalt ?

• #9   22. aug 2019 Det var da dejligt smiley Krydser fingre for at fremgangen forsætter smiley

Kommentér på:
Hvor mange lorte ??

Annonce