{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Hvor mange ... {{forumTopicSubject}}

fodboldkampe med den politiindsats som vi har set i weekenden i hhv København og Esbjergs skal der til før der er brugt 111 mill smiley ...

I foråret 2012 kostede det 1.2 mill, det er næppe blevet mindre, tværtimod ...

Synes jeg engang læste at en Brøndby FCK kamp kostede det samme som en eller anden periodelængdes politibudget i Esbjerg ... (kan bare ikke huske om det var 1 mdr eller 1 års )

hvis de aftaler at mødes for at slås, så lad dem dog for H .... det kunne være at nogle af dem fik nok efter nogle gange hvor politiet ikke redder deres røv ...

Normalt betaler jeg min skat med glæde, men det der giver det ingen mening for mig jeg skal betale for ... henover 1 år hvad kunne de penge så ikke blive til i bekæmpelse af anden kriminalitet, sosu´er , eller pædagoger ...

mor er sur


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange ...
  • #2   5. nov 2018 ja jeg ved det ikke, men der er så mange ting i samfundet vi skal spare på af ting der går udover børn, , ældre og syge, det er fandme ikke rimeligt at vi skal betale for at de ikke slår hinanden til plukfisk ...

    eller så må byerne selv betale, så må jeg jo spytte i kassen til Agf ... men så må de københavnere selv klare det der ovre ....


  • #4   5. nov 2018 hjemmebanen ..

    nej jeg synes som du skriver, det kan ikke være et offentlig anliggende efterhånden ...


  • #6   5. nov 2018 Ja det er åndssvagt

  • #7   5. nov 2018 nej det er ene og alene idioternes egen skyld, men nu er det under dække af fan af klubberne, og man må sige at det ikke virker til at klubberne gør så meget, så det kunne måske få dem på banen mht til at hjælpe med at løse det ...

    de kan da godt finde ud af at sige at det vil være en skam hvis bestemte kampe skal spilles uden tilskuere hørte jeg, for STEMNINGENS skyld ... det vil sådan set sxxxx på når regningen sendes videre til skatteborgerne ...

    Hvis ikke de vil være med til at prøve noget af, så må de betale ....

    jeg synes stadig bare de, politiet, skal kanalisere de der vil slås hen på et sted hvor de ikke generer andre, og så vende ryggen til ... er sikker på det efter få gange vil sortere en del fra ....


  • #9   5. nov 2018 ja ... men alt andet lige så har vi sparet de penge på politiet, og skrevet mon ikke en del hurtigt vil få nok af bank, så store helte er de næppe når det kommer tillige nu er det jo risikofrit at spille op for politiet står der inden det bliver til alvorlige øretæver ... og der vil opstå pres fra deres familier, kærester, måske endda arbejdspladser der ikke vil finde sig i sygemelding hver gang der har været kamp osv ...

  • #12   5. nov 2018 klubberne kunne gå med på at spille nogle kampe uden tilskuere, det har været brugt andre steder ...man kan ikke afvise det kan have en effekt uden at have prøvet, men så går det selvfølgelig ud over deres indtægter .... så hellere lade andre betale regningen for oprydningen ...''jeg synes det er usmageligt de ikke vil være med til at prøve det af ...



  • #15   6. nov 2018 @ Holly ... jo jo men vi sender dog ikke nogen regning til "fælles-kassen" ...

    det er det jeg er træt af, ok at man af og til via sin skat betaler til indsatser man ikke direkte selv ser den store mening i, men det her er år efter år og handlinger der er bevidste ... jeg synes det er for meget ....


  • #16   6. nov 2018 hvorfor skal fodboldfans betale 1000 kr for en fodboldbillet fordi der findes hooligans der ikke interesserer sig for fodbold - men blot er tilstede for at opstøve deres interesse?

    men jeg er fortaler for at de hver modtager en klækkelig bøde på 3-12 månedsløn for hver gang man tages i at være deltager i en slåskamp. så er der noget økonomisk støtte til vores politi.


  • #17   6. nov 2018 At sige at klubberne sal betale for noget der foregår uden for stadion svarer vel til at bede Hells angels eller banditos om at betale for de indsatte der kommer fra bedes bande.

Kommentér på:
Hvor mange ...

Annonce