{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Hund opfører sig mærkeligt ! {{forumTopicSubject}}

Min mor har en Chihuahua han på snart 1 år. Hver gang man giver ham et ben eller noget der er større end en godbid, tager han det i munden og render rundt og piver. Han piver helt vildt og drøner rundt i hele huset.
Min mor troede det var fordi han ikke kunne finde ud af at gemme benene eller grave dem ned, så hun er begyndt at tage den fra ham og gemme den under sofapuden eller en busk i haven. Så falder han ligesom lidt til ro, men giver du ham et ben mere starter det hele forfra.

Nogen der ved hvorfor han gør det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund opfører sig mærkeligt !
  • #1   1. sep 2010 Tror din mor har ret smiley

  • #2   1. sep 2010 Hehe, det gør min Milo også!! og når han så endeligt får det gemt, så ligger han sig helt tæt ind til Chica mens hun spiser sit, og ser om han kan redde sig en lille savlet bid af hendes imens...og når hun så er færdig, så henter han sit eget og ligger og gumler det foran hende!!! Stride møgunge siger jeg bare smiley

  • #3   1. sep 2010 Nøjagtig som Sally gør. Det er simpelthen fordi det meget dyrebare bytte skal af vejen hurtigst muligt så ingen finder det og hvem er bedre til at hjælpe med dette end mor? Ja her er det så far, der duer, mine anvisninger til gode steder bliver totalt ignoreret, men fars, ja de duer....skøre tøs altså smiley

  • #4   1. sep 2010 Vores gør det også for så til sidst at komme og lægge det på en af os. Der regner hun åbenbart med, det er i sikkerhed smiley

  • #5   1. sep 2010 Kaoz æder det bare... Og ellers lægger han det i kurven til senere brug.

    Min hund er åbenbart uendeligt fantasiløs *GG*

    Kayser gemte ben og sager i sofaen.. Mellem sæderne.. Der fandt vi også nøgler og fjernbetjening da Kaoz splittede sofaen ad.

    Kayser var en god gemmer, Kaoz er god til at finde gemte ting ; )


  • #6   1. sep 2010 Haha

    Ja okay så, min mor er dybt bekymret for ham, jeg vil sige videre til hende at hun gør det rigtige og hun ikke skal bekymre sig .)

    Tak for svarene.


Kommentér på:
Hund opfører sig mærkeligt !

Annonce