{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.944 visninger | Oprettet:

Min hund opfører sig mærkeligt {{forumTopicSubject}}

Håber at kunne få noget viden fra alle jer om hvad der er galt med min hund, hvis der er noget galt.

Det hele startede med at vores ladrador på 8 år faldt ud af sengen i nat, det lød meget voldsomt, men han rejste sig med det samme og hoppe op igen.
Så vågner vi kl. 6 ved at han ligger på gulvet og piver, vi tror at det er fordi han skal ud og tisse. Så vi går udenfor. Han tisser en lille smule og laver afføring helt normalt. Han går normalt.
Da vi så kommer ind igen, opfører han sig mærkeligt, kigger helt trist op, som om han vil have vi skal hjælpe ham.
Vi prøver at give ham noget mad for at se om han vil spise, han spiser det, men meget langsomt, hvilket ikke er normalt for vores hund. Han drikker ingenting. Han er ude i haven igen, men tisser ikke. Det er en hanhund, så han plejer at tisse hele tiden.
Det skal lige nævnes at han altid har haft problemer med hoften. Han har D på den venstre. Det har aldrig været så stort et problem, hans hofte klikker når han går, men dyrlægen siger hver gang, at han ikke har ondt i hoften, men selvfølgelig godt kan få det, når han bliver gammel. Det er han jo ved at være.

Jeg kan selvfølgelig ikke stoppe med at tænke på det fald i nat, men han går helt normalt, og ligner ikke en der har ondt, men han ser trist ud.

Hvad kan det være.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund opfører sig mærkeligt
Kommentér på:
Min hund opfører sig mærkeligt

Annonce