{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Min hund opfører sig underligt? {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg håber i kan hjælpe.. Min hund er blevet klippet da han fældede helt ekstremt (ikke den hund jeg har oprettet herinde) så derfor har han fået en lille trøje på så han ikke fryser. Normalvis har han virkelig alvorlig meget damp og sidder stort set aldrig stille. Nu sidder han bare henne i sin faste stol og laver ingen ballade overhovedet. Vi prøvede at tage trøjen af ham for at se om han blev normal igen, og hold fast hvor fik han meget energi. Han For rundt som var der noget efterham og provokerede de andre hunde som han plejer, og på 15 minutter havde han skidt, tisset og brækket sig på gulvet. Så fik han trøjen på igen og nu opfører han sig eksemplarisk igen.

Trøjen strammer ikke det mindste må jeg hellere lige sige..

Så er spørgsmålet: Synes han at trøjen er så ubehagelig (det ser ikke umiddelbart sådan ud) at han slet ikke har lyst til at lave ballade, eller giver den ham måske en form for tryghed der får ham til at slappe af???

Synes godt nok det er noget af en gåde. Kunne bedre forstå det hvis det var fordi han havde krave på. Da han havde krave på efter kastration var han stadig ved godt mod og vat lige så meget en lømmel som han plejer så jeg undrer mig helt vildt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund opfører sig underligt?
  • #3   7. mar 2013 polly gjorde det samme, også grundetregnvejr. hun fik trøjen på og har aldrig gået så pænt i snor før.. og da trøjen kom f ponsede hun rundt - hun fik aldrig trøje på igen smiley

  • #5   7. mar 2013 Yep min hund gør det samme, han rør sig ikke ud af flækken indtil jeg finder snoren frem, så ryger damp-barnet op i ham igen og han glemmer alt om trøjen smiley
    Han får altid et stykke lækkert kød eller godbid, når han får sin trøje eller dækken på og så er det ellers med at komme afsted med det samme, der er ingen grund til at blive indenfor med tøj på, når det tydeligt er ubehageligt for ham.


  • #6   7. mar 2013 Han er en langhåret hund som normalvis ikke skal klippes men han fældede så meget at vi besluttede at få ham klippet alligevel. Og så rystede han af kulde og var helt kold så fik han en trøje på.. Normalvis går vores dyr ikke med tøj på medmindre det er meget nødvendigt smiley

Kommentér på:
Min hund opfører sig underligt?

Annonce