{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper!!
  • #1   2. sep 2010 Vask alle dine tæpper, puder osv og støvsuge grundigt. Husk at genbehandle med frontline efter 4 uger i op til 5-6 mdr og produktet skal helt ned på huden omme i nakken. Det er det der skal til for at blive helt loppefri.-ellers læs indlægssedlen på produktet så du er helt sikker på du gør det rigtige.

• #2   2. sep 2010 Vi må igang med at vaske alt.. Men tænker bare, at når man så har vasket det, så sætter der sig bare nye æg og lopper i indtil hun er helt af med dem? Er det ikke lidt en ond cirkel at komme ind i? Ihh hvor irriterende altså..
    Hun ser heldigvis ikke ud til at være særlig generet af dem..

• #3   2. sep 2010 Jeg havde en hund hjemme for nyligt med lopper og jeg behandlede alle dyrene med pipetter i nakken og ca 1 døgn efter vaskede jeg alt og støvsugede gulve møbler osv... og så har der intet været siden... Bare husk at smide din støvsugerpose ud efter du har støvsuget, ellers kan læopperne hygge sig dernede og spræde sig igen...

• #4   2. sep 2010 Okay Nadja smiley Vi har behandlet hende idag, så må alle tæpper osv. en tur i vaskemaskinen i morgen og så må vi igang med støvsugeren smiley

Kommentér på:
Lopper!!

Annonce