{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Bang for bil (Gode råd? ) {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle sammen.
Thilde har aldre været særlig glad for køre bil, for være helt ærlig ryster hun til hun kommer ind i den til hun springer ud af den.
Og hun ligger nede på bunden bilen og krølle sammen.
Og når man køre ned til hunde marken og hun ser bilen så løber hun den anden vej, og vil SLET ikke komme (og det ligner overhovedet ikke Thilde)
Ville høre om nogle har gode råd til hvordan hun kan finde ud af det helt så galt at køre i bil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bang for bil (Gode råd? )
  • #1   7. sep 2010 (link fjernet)

Det kan være at denne artikel kan give nogle gode råd til hvad I kan gøre

• #2   7. sep 2010 Prøv at tage hende ud i bilen, uden at i starter den eller køre.
    Giv hende masser af godbidder, og tag hende så ud igen.
    Jeg ved ikke om det vil virke, men det kunne jeg forestille mig...

• #3   7. sep 2010 Jeg tror at Tanja J har fat i noget af det rigtige. Nemlig at hunden skal lære at bilen er et super skønt sted med masser af godbidder. Uden at den er startet eller at dørene bliver lukket. Senere ka dørene lukkes/bilen startes i et kort øjeblik. Stadig masser af godbidder og ros. Så kan du køre en meget kort tur som gradvist bliver længre. Men husk hele tiden at rose og give godbidder. Held og lykke med det.

• #4   7. sep 2010 Til hvalpemotivation fik vi det råd som Tanja kommer med. At tage hunden ud i bilen. Giv den godbidder og leg med den inde i bilen. Og så ud igen. Fortsæt med dette mange gange og gå så skridtet videre til at starte bilen, giv godbidder og leg osv.. Til sidst vil hun forhåbentlig forbinde bilen med leg og godbidder.

En anden ting er at når i har været ude at køre så prøv at lege med hende når hun er kommet ud af bilen. Måske vil hun med tiden huske, at når man har kørt i bilen ska vi ud at lege.

Held og lykke smiley

Kommentér på:
Bang for bil (Gode råd? )

Annonce