Jeg bor sammen med en alkoholiker :-) {{forumTopicSubject}}
Jeps , det er rigtig.
Jeg opdagede det i fredags , da jeg kom ind i stuen uden han hørte mig.
Der sad han i stolen og drak lystigt af en glas Bailey og anede ikke uråd , men fortsatte ufortrødent sit drikkeri.
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre .....
- skulle jeg skælde ud og sige at det ville jeg altså ikke være med til ?
eller skulle jeg
- liste ud af stuen og komme tilbage med lidt mere lyd på , så han havde en mulighed for at skjule sit misbrug og dermed beholde sin ellers så flotte og feljfri personlighed ?
Man skal jo træde varsomt , for ikke at knække mændenes stolthed , de er jo nogle små sårbare nogle.
Men på den anden side var det jo ....
- MIT GLAS HAN SAD OG DRAK AF
og meget deler jeg , men fa.... ikke min Bailye !!! , så der går grænsen og jeg valgte derfor at .....
- fare ind i stuen og skælde Bertil huden fuld over dette sumperi og totalt uacceptable adfærd.
Og iøvrigt ved jeg jo slet ikke hvor meget alkohol der skal til sådan rent vægtmæssigt før han bliiver skide fuld og måske mutere til en vaskeægte slagsbror , eller værre endnu bliver vildt meget kærlig og vil det frække med alt og alle ( kender jo mænd , når de for noget indenfor vesten ikk )
Nå ,men han røg ned på gulvet , jjeg kyllede det sidste ned i min hals og efter et par minutter arbejdede jeg så på at få oprettet familieidyllen igen.
Og hvad har jeg så lært af det ??
- jeg har købt mig en potientiel alkoholiker og fremover må JEG drikke i smug ude i køkkenet for ikke at friste ham ud over hans evner ellers vil fremtiden jo bringe
- endnu en flytning til Bertil , nemlig et ophold på
MAJORGÅRDEN , i Ålsgårde
og der ved jeg han vil få store problemer , for de skal jo som bekendt have
- MORGENKÅBE på
og Bertil kan jo slet ikke bevæge sig når han for tøj på , vel ?
Ellers må jeg en tur til Dr. Dylle og få noget af det der Antabus på glas til ham og så må vi tage den derfra.
Kan i alle have en dejlig søndag , jeg skal ud og hjælpe en arbejdskollega med at pakke ned til flytning.
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.000
-M Hysted.Nu DKK snob.
velkommen tilbage efter ENDNU en tur i fryseren ( dit skarn , savner dig jo , når du er på frys )
og mht. dit indlæg er det store spørgsmål jo så bare .....
- hvad mutere Du til , slagsbror eller casanova ?? LOL
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
HVORFOR drikker Bertil....??
Måske du skulle kigge indad og lave lidt selvransagelse om dette...*GGGG*
jan 2010
jamen , så er det jo godt du kan overleve på charmen , når nu du ikke kan bruge dine arme
Ergo , når M. Hysted drikker mutere han til casanova
yyyeeaaahahaha , jeg vil feste med dig LoL
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.513
Jeg synes faktisk du er tarvelig. Lige nu forhindre du din dreng i at udvikle sig som mand. Og det kan i længden barriere for hans mandom.
Det vare heller ej længe, før du tager ham siddende i din lænestol, zappe på fjernbetjeningen, mens han sidder og hyler på mad.
De er vel mænd *GGGG*
jan 2010
uha uha ...... tør slet ikke kigge indad og slet ikke søndag morgen LOL
jan 2010
puha , den frie opdragelse , den kan nemt blive til noget grumt noget....
husk nu på , at Bertil er fra Tjekkiet og vi ved jo alle hvordan de har det med det der
Slivovich
tør alså ikke slippe hans gener løs i en flaske LOL
jan 2010
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.959
Svar venligst så hurtigt som muligt...;0)
jan 2010
Det er altså bedre hvis du selv drikker det og drikker du tilstrækkeligt vil du blive .......
- fløjtende ligeglad med hundens narrestreger LOL
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.513
Jeg bor sammen med en alkoholiker :-)