{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Når man bor sammen med en TYRAN.. {{forumTopicSubject}}

Ja, altså - en firbenet én af slagsen....

Gamle Lanka har altid været en bestemt dame, der aldrig nogensinde har ladet en chance gå fra sig, til at give udtryk for, hvad hun mener om tingene.

Lige nu mener hun, at en dag skal se sådan ud:

1. Vi står op, og i samme øjeblik poterne rammer gulvet, SKAL jeg være klar, til at gå morgentur.
2. Når vi kommer hjem fra morgentur har jeg max. 2 sekunder til at finde hende en guf til hende, fordi hun jo har været SÅ dygtig til at gå tur.
3. Morgenmaden følger STRAKS derefter.
4. Når hun har spist skal hun lege. Og hun vælger selv, om hun vil lege med mig eller drengene, og bliver stiktosset, hvis vi har andre planer.
5. Efter en kort lur vil hun gerne ud på sin lange eftermiddagstur.
6. Efter turen har jeg faktisk minus 5 minutter til at finde en guf til hende, for hun begynder at brokke sig allerede i bilen hjem.
7. Når guffen er spist, vil hun gerne have aftensmad.
8. Efter aftensmad, så kan det kun gå for langsomt med at komme på aftentur.
9. Efter aftentur skal man have en guf.
10. Når man har fået den der aftenguf - så skal man i seng!!

Med det her program, så har hun faktisk overstået en hel dag i løbet af ca. 5 timer.
AL forsinkelse i programmet medfører, at hun piver, medmindre den er fyldt op af anden aktivitet - træning, søgeøvelser el. lign.
Hvis hun får besked på at lægge sig ned og tie stille - så går hun over til at stirre istedet.
Ganske enkelt, fordi hun godt ved, at jeg ikke kan få mig selv til at sige "Lad så VÆR med at kigge på mig"... smiley

Tjaaaah, man kan sgu slippe afsted med meget, når man er en æld-gammel dame!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man bor sammen med en TYRAN..
Kommentér på:
Når man bor sammen med en TYRAN..

Annonce