{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orijen foder
  • #1   21. sep 2010 Glemte lige at beskrive sille lidt....

    Hun har det fint på olivers, men synes hun skier lidt for meget smiley

    Derudover har hun tildens til lidt tør hud (og deraf pels)....

    Tror I nogle er bedre end andre til at være god mod pelsen, eller er de alle bare gode? smiley


  • #2   21. sep 2010 Tak.... Behøver ikke at vide, hvor det kan købes til hvor meget ,-)

    Idet jeg godt ved hvor jeg skal have det fra (men det kunne I jo ikke vide ;-))

    Men bare erfaringer.... Men ja... Synes også Sille skider lidt meget.... Men ellers har hun det godt på det, og kan li det.... Og man kan jo altid skifte tilbage, hvis nu.... smiley


  • #3   21. sep 2010 Mine har fået den med fisk, den syntes jeg er super god...

    Og bestil det ved zooplus i englang eller tysklang, så spare du de der 100 kr...


  • #4   21. sep 2010 Vi brugte det i ca 8-12 måneder og der var en væsentlig forbedring i f.eks. deres "mave": Ikke så mange diarre f.eks. og mindre mængde hundelort. Siden gik vi over til Markus Muhle (MM), som vi var endnu mere tilfredse med og nu får de halv MM og halv BARF.


  • #5   21. sep 2010 Vores er på 4. dag i skift fra Olivers til Orijen Adult, men hun sorterer og spiser kun pillerne fra Olivers smiley

  • #7   22. sep 2010 Ja, det kan man sige, men hun skal nok alligevel komme til at gnaske sig igennem det for ca. 400 kr. super fantastisk hundemad, vi har købt til hende :D. I hvert fald, hvis det står til mig. Jeg satser på, hun bare skal vænne sig til det

  • #9   22. sep 2010 Geser smiley Nu er der forskel på de 2 hunde jeg har emner om smiley

    Denne er min egen cavalier. Og har fået anbefalet Orijen højt, så jeg ville meget gerne prøve det smiley

    Indtil videre har hun bare fået et bad i ny og næ med god shampoo og balsam, og så har problemerne ikke være de store, men jeg ved bare de er der smiley

    Den anden tråd handler om venindens papillon, der ikke kan tåle for meget kød/fisk (så han skal absolut ikke prøve Orijen smiley


Kommentér på:
Orijen foder

Annonce