{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder-Orijen
  • #1   8. dec 2011 Det er et godt foder, inholdsmæssigt, men om din hund kan trives på det er ikke til at sige, som med alt andet foder. Så om pels og afføring bliver fint og om den kan lide det er umuligt at sige, men det er et godt fodervalg efter min mening:)
    Min søsters papillon fik det og trivedes fint på det og elskede det, men du bliver jo nødt til selv at prøve og se hvordan det går.


  • #2   8. dec 2011 Ja, der er selvølgelig forskel på hunde som du siger smiley Men jeg bestiller en pose og så må jeg se om han vil have det. Ville bare lige have nogle meninger om foderet generelt, har læst om det og har flere steder set at det er et af de bedste man kan få, stadig forskellig fra hund til hund smiley Jeg har brugt katteversionen til mine ildere, men deres pels blev strid og træls, selvom alle sagde at det var et godt foder..Tak for svar smiley

  • #3   8. dec 2011 Jeg har også kun hørt godt om det, så nu vil jeg prøve det smiley Så håber vi han trives på det. Og ja, jeg holder selvfølgelig øje med pels, øjne, hud, tænder osv smiley

  • #4   8. dec 2011 Det er et højt kvalitet foder med gode ingdr. hvis din hund har en stor appetit vil den gerne vil blive ved med at spise det

  • #5   8. dec 2011 Han har ikke vildt stor appetit, i hvert fald ikke med sit nuværende foder

  • #6   8. dec 2011 Måske ville ZiwiPeak vådfoder være en god løsning?

    Min pige gad helle ikke at spise sit tørfoder (foderede med WolfsBlut som er på højde med Orijen og alle de andre BARK foder mærker) og efter at vi skiftede til ZW vådfoder spiser hun med stor velbehag evt. kan du springe ud i at BARF'e ham?


  • #7   8. dec 2011 Ja ziwipeak er også en god løsning, men jeg vil helst fodre med tørkost, jeg tror de slider deres tænder bedst ved tørkost. Og ziwipeak koster også lidt for meget til mit foder-budget smiley Jeg havde også overvejet wolfsblut, men pillerne er meget store i forhold til min hunds størrelse. Jeg synes det er en god idé at BARF'e, men min fryser er ikke helt stor nok til det, og jeg tror også jeg ville synes det var en smule besværligt at skulle huske at tage foder op osv..er der ikke også noget med at man skal give noget tilskud til?

  • #9   8. dec 2011 Silas får Orijen og det er det foder han fungere bedst på af alle de typer vi har prøvet. Intet at klage over ved det foder smiley

  • #10   8. dec 2011 Jeg er vegetar, så der er ingen kød han kan få fra mig smiley Ja, det er rigtigt nok, med de store piller. Jeg synes ikke det skal være mikrosmåt, men er der nogle fordele i at det er stort? ud over at de for brugt deres tænder selvfølgelig smiley
    Men jeg prøver med orijen, netop også fordi en stor procentdel af foderet er kød.
    Ilderne får ikke hundefoder, de får killingefoder, så det var orijien killingefoder de fik. og jo, de er rovdyr og de får også råt kød, men ikke udelukkende, de får også tørkost.


  • #11   8. dec 2011 Lærke:
    Synes bestemt ikke jeg kan nikke genkende til at foderpillerne skulle være store.
    Min den lille på omkring 4 kg. får det og han spiser Wolfsblut uden problemer, de har faktisk den størrelse at jeg anvender dem som godbidder i træningen og så får han bare ingen mad. For et års tid siden da jeg prøvede det, der var pillerne meget større, så de har ændret størrelsen smiley


  • #12   8. dec 2011 Mine triver fint på det, den store er godt nok ikke så glad for den med fisk. Pelsen er også fin.


  • #13   8. dec 2011 Mette:
    Okay, det han smagte var pillerne store, og de var også købt for et års tid siden, så jeg ved ikke hvordan de er nu smiley Men synes de var store dengang i hvert fald.

    Men dejligt at høre at der er så mange som er glade for orijen! smiley


  • #14   8. dec 2011 bailey får også orijen hvalpefoder. han får så også lakseolie i maden (den der grizzly lakseolie) og jeg får ALTID meget ros for hans pels osv. så det kan klart anbefales! smiley

  • #15   8. dec 2011 Jeg glæder mig da helt til at komme i gang med det nu smiley har også bestilt lakseolie til ham smiley Det er også godt for rigtigt mange ting!

  • #16   8. dec 2011 Jeg kørte på Orijen indtil jeg fandt ud af at pillerne var lavet mindre, så skiftede jeg tilbage da Wolfsblut var billigere.

Kommentér på:
Foder-Orijen

Annonce