{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.162 visninger | Oprettet:

hvalp klør sig? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg haft min lille trold hjemme siden i fredags og han har fra dag1 kløet sig så snart man nusser ham på maven hvor der ikke er pels.. Hans bagben går som en trommestik og tænderne bider i små hurtige bid i en af poterne..

Han fik igår eftermiddags et bad hvor han blev vasket i medicinsk shampoo - den shampoo min mors hund med allergi plejer at blive vasket i - men han klør sig stadigvæk som besat når man rør ham dernede...

General klør han sig egentlig ikke andre steder..

har valgt lige at give nogle timer til også ringer jeg til dr. dyr..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalp klør sig?
  • #1   22. sep 2010 Kan jo også være han har lopper?

  • #2   22. sep 2010 Helle
    Det er skam tjekket efter og dem har vi ingen af smiley

    Det ville også undre mig da Amy er ekstrem allergisk mod lopper og klør bare hun har set en og hun klør sig ikke og det er kun på maven han klør smiley


  • #3   22. sep 2010 Altså, vores hund sparker også med bagbenene, når han bliver kløet på maven, og sommetider ser det også ud som om, han klør sig selv, men det er bare reflekser. Jeg ved ikke, om det er det, du tænker på.

    Hvis han direkte klør sig ved jeg ikke, hvad det kan være desværre :o/


  • #5   22. sep 2010 Buddy

    Det er præcis det jeg tænker på.. Har bare aldrig haft en hund der gør det så derfor jeg lige slog det op her fordi der står ikke rigtigt noget på nettet..

    Ulla M
    Ja det er der..


  • #6   22. sep 2010 Det er bare fordi han syntes det er dejligt og man lige finde det rigtige sted at klør, det kan jeg også på Ifur

  • #8   22. sep 2010 Louise Britt

    ok tak smiley

    Daisie
    Han er ikke spor rød og gør det kun når han bliver nusset på sit maveskind..


  • #10   22. sep 2010 Daisie
    Ja lige præcis..

    jeg har tjekket ham på ørerne for om der evt skulle være snak om skab men der er intet når han bliver rørt på indersiden af ørerne.. det er kun når man rør ham nede på maveskindet...


  • #11   22. sep 2010 Enzo's bagben begynder at klø ham oppe på halsen når man kæler lidt kraftigt for ham der. Og så begynder han også at snappe lidt ud efter hans ben.

    Har oplevet det med flere hunde at de har et sted hvor det er godt at blive rørt.

    Kender i ikke det at en anden person kan røre ved jer et bestemt sted, hvor det måske kilder og når personen har gjort det i et bestemt tidsinterval skifter det til en kløen. Sådan er der også steder på hundens krop vil jeg antage.


  • #13   22. sep 2010 A&D

    Har bare aldrig oplevet det før...


    Men nu har jeg ringet til dr.dyr som han chippet og vacc ham så nu må vi se hvad der bliver sagt.

    men tak for jeres svar...


  • #14   22. sep 2010 det gjorde min den gamle også og han lavede også de der små bid bare på mig, vi døbte dem kærlighedsbid, for han gjorde det kun når han blev nusset bestemte steder smiley

Kommentér på:
hvalp klør sig?

Annonce