{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når du forkæler din hund
  • #2   25. sep 2010 Hvis jeg skal forkæle mine hunde så er det med ekstra hygge og nus samt længere ture i skoven eller på stranden osv..

• #3   25. sep 2010 Forkælelse her i huset er en tur et helt nyt og spændende sted hen, en playdate med yndlingskammeraten eller en tur i dyrehandlen hvor man får lov selv at vælge et nyt stykke legetøj.... så er der ro i flere timer bagefter mens hun leger med den nye ting haha

• #4   25. sep 2010 Vi skal selvfølgelig også en tur i skoven. smiley
    Kirsten: Ej, ved også godt han nok ikke synes det er noget specielt. smiley

• #5   25. sep 2010 Luca's yndlingslegetøj er et par sure sokker, andet legetøj duer næsten ikke. Vi har også været i dyrehandlen idag, intet var interessant nok udover menneskerne og tror også de er dyre. smiley Hehe.

• #6   25. sep 2010 Når jeg "forkæler" min hund er det med en ekstra lang tur ud i naturen, hvor hun kan drøne rundt uden snor, evt en tur i søen, leg og div. øvelser (efterfulgt af godbidder) og så hjem til en skyller og derefter et stort råt kødben som hun kan hygge sig med midt på stuegulvet eller i haven.

• #7   25. sep 2010 Jeg tænker egentlig aldrig "nu skal han forkæles", men noget han sætter pris på er når vi går hen til en stor græsplæne og træner, det synes han er dejligt (: Et nyt ben synes han også er ganske fint (;

• #8   25. sep 2010 vi forkæler drengene med hundeskov, hvalpeleg i haven, lever gotter, træning og ture nye steder hen....
    de får også tit nyt legetøj, så gemmer vi noget af det gamle væk og når det så bliver fundet frem så tror de det er nyt

• #10   25. sep 2010 Luca var blevet for stor til sin gamle kurv, så det var på tide han fik en ny. smiley
    Så får han en lille skål tun ved siden af aftensmaden i aften. smiley
    Det er heller ikke fordi han ikke bliver storforkælet til dagligt, men idag skal der gøres lidt ekstra, for hyggens skyld. smiley

• #11   25. sep 2010 Når tøserne skal forkæles er det med træning, tur med andre hunde, svømmetræning eller lign.

• #12   25. sep 2010 Vil da lige sige at der er dejligt at høre at du gør dagen spændene for din vaps.
    Når Laika skal forkæles, så går vi en rigtig lang tur, hvor vi laver en masse forskellige søgeøvelser og vi træner også motorikken ved at gå på sten, trapper og trræstammer.
    Når vi så er hjemme og vi skal slappe af, så før hun et rigtig kød fyldt okseben at ligge og gnave i.
    Det er bare livet for henne.

Hilsen Laika & Lars

• #13   25. sep 2010 Så kører vi en tur i mosen hvor der er marker og ingen andre hunde og vigtigst INGEN vand, så kan Lotus også få lov at rende fri:-))

Og når vi så kommer hjem, disker jeg op med en lækker 1-1½ kilos okseknogle, som de tager med ud i haven og ligger og hygger sig med:-)

Ellers elsker de begge agility:-)

• #14   25. sep 2010 Et stort okseben og playdates er lykken her smiley

• #15   25. sep 2010 Hun får jævnligt nyt legetøj, og kødben får hun også massere af smiley
    men det bedste jeg kan gøre for hende er en god omgang træning som sætter hjernen i sving... Ellers en tur i hundesvømmehallen og plaske rundt smiley

• #17   25. sep 2010 Iøvrigt ville forkælelse med nye kurve og tæpper være for ejerens skyld her i huset. Keesha er totalt ligeglad med hvor hun ligger. sidst hun fik ny kurv gik der flere måneder før hun gad bruge den. Det var først da kaninen fandt den interessant at Keesha også begyndte at gå op i den *G*

• #19   25. sep 2010 Herhjemme bliver de to store forklælet ved ekstra meget træning ( spor, lydighed og forsvarsarbejde ). Så er de meget glade og yderst tilfredse. Oveni- hvis der virkelig skal smaskforkæles, får de så en eller anden stor gufting om aften.
    Den lille bliver forkælet med kys, leg og nusseri. Han er endnu ikke begyndt at sætte pris på træningen.

• #20   25. sep 2010 Det er dejligt at he,vad i andre gør for at hygge ekstra med jeres hund, så kan man få lidt ekstra gode idéer smiley

• #21   25. sep 2010 Nu ved jeg ikke hvordan det kommer til at være med Coffey, men med Cassius var en ekstra god dag en, hvor vi trænede en masse.
    Og så noget ekstra godt guf ;o)
    HELT magen til Lea' s store hunde - men det er jo også i samme boldgade ;o)

Lille Coffey - jeg tror han føler sig elsket hvis han får en ny legedims og en god tygge-ting ;o)

• #22   26. sep 2010 Onsdag , lørdag og søndag er forkælelsesdage herhjemme smiley

Og forkælelsesdage betyder :

- 100 % focus på Bertil
    - ekstra træning
    - lange ture ved sø , by , skov , tur i bus-tog -bil
    - hygge i sengen sammen midt på dagen

Ganske enkelt for det er de 3 dage jeg har fri fra arbejde og dermed alle timerne til fri afbenyttelse for Bertil og jeg
    Og jeg hæger gevaldigt over disse dage , jeg er sgutte meget for at aftale noget med nogen så det går ud over Bertils og min tid sammen

Ang. at bruge ekstra penge på Bertil , er det noget jeg gør løbende , oftes ved noget impulshalløj i byen/ nettet og her på HG markedet

Kommentér på:
Når du forkæler din hund

Annonce