{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Er det falsk-drægtighed? {{forumTopicSubject}}

Kayla har lige været igennem sin første løbetid, der var en del kuk i det og hun endte med at have været i løb i omkring 30 dage (kun kom i den periode også under behandling for livmoderbetændelse) - Hendes løb stoppede så for en uges tid siden, men efter hun er stoppede opføre hun sig lidt underligt..

Hun er rent ud sagt et lille pjok - hun har brug for jeg rør og ser hende hele tiden - og hvis jeg ikke gør, så sidder hun og kigger på mig piver, gør og kravler op på brystet af mig indtil jeg gør noget - hun slikker hele tiden, på alt og alle og hvis man ikke stopper hende kan hun ligge og slikke på noget i 1 time - hendes babser er rimelig hævet dog ikke med mælk eller noget.

I det hele taget synes jeg bare hende opførsel nogle gange er anderledes, og lidt sjov.
- Er der tale om falsk drægtighed, eller er hun bare lidt rundt på gulvet efter hendes løbetid? :-))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det falsk-drægtighed?
  • #1   1. okt 2010 Jeg ville da nok lige ringe til dyrlægen........ Falsk drægtighed kommer oftest på det tidspunkt hvor hunden ville have fået hvalpe hvis den var bleve parret (ca. 2 måneder efter løbetid). Je sidder og tænker på om en stadig er gal med livmoderen??

• #2   1. okt 2010 hun lyder lidt som en hund der er drægtig, er du sikker på at hun ikke har været i nærheden af en hanhund. men ellers kan det sagtens være falsk drægtighed, min tæve bliver falsk drægtig hver gang hun har været i løbetid ca 14 efter, så det kan også lade sig gøre smiley

• #3   1. okt 2010 Mette: Ja, vi skal også forbi dyrelægen på mandag. Jeg ville bare lige høre her, om det kunne være tegn på falsk drægtighed :-))

Rikke: Jeg ved hun ikke har været i nærheden af en hanhund, hun er altid i snor når hun er ude og har aldrig været alene med en hanhund..

Kommentér på:
Er det falsk-drægtighed?

Annonce