Er det falsk-drægtighed? {{forumTopicSubject}}
Kayla har lige været igennem sin første løbetid, der var en del kuk i det og hun endte med at have været i løb i omkring 30 dage (kun kom i den periode også under behandling for livmoderbetændelse) - Hendes løb stoppede så for en uges tid siden, men efter hun er stoppede opføre hun sig lidt underligt..
Hun er rent ud sagt et lille pjok - hun har brug for jeg rør og ser hende hele tiden - og hvis jeg ikke gør, så sidder hun og kigger på mig piver, gør og kravler op på brystet af mig indtil jeg gør noget - hun slikker hele tiden, på alt og alle og hvis man ikke stopper hende kan hun ligge og slikke på noget i 1 time - hendes babser er rimelig hævet dog ikke med mælk eller noget.
I det hele taget synes jeg bare hende opførsel nogle gange er anderledes, og lidt sjov.
- Er der tale om falsk drægtighed, eller er hun bare lidt rundt på gulvet efter hendes løbetid? :-))
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 11
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 179
Rikke: Jeg ved hun ikke har været i nærheden af en hanhund, hun er altid i snor når hun er ude og har aldrig været alene med en hanhund..
Er det falsk-drægtighed?