Lopper {{forumTopicSubject}}
Hej :
Har desværre fået lopper herhjemme, og er lidt i tvivl hvilket produkt jeg skal vælge da det er mange år siden vi har haft lopper herhjemme og der brugte vi frontline med desværre skulle frontline ikke være så effektivt mere.
jeg er kommet frem til jeg enten vil købe Advantage eller Bayvantic. Jeg hælder mest til Advantage da mange siger den er rigtig god og den er 100 kr billigere end bayvantic, men virker produkterne ens?? slår begge produkter alle voksne lopper + æg og larver i hjel og omgivelserne tæt omkring?
og vigtigst af alt er det nok at dryppe hundene i nakken eller skal jeg sprøjte huset med noget. det meste kan gøres rent men 1 af mine hunde senge er for stor og kraftig til at kunne vaskes i maskine og har gulvtæpper i stuen. hvis jeg sprøjte en form for spray kender i så nogle gode produkter hvor jeg ikke behøver flytte på gaden alt for længe skal siges der også bor 2 marsvin i huset så det må ikke være noget der kan skade dem når de kommer ind igen.
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 125 Svar: 638
Det er ikke nok kun at give din hund, HELE huset skal endevendes og gøres rent og sprøjtes. Alt skal vaskes hvad der kan vaskes. jeg ville tage dine marsvin udenfor mens du sprøjter. Det jeg brugte dengang min lejlighed havde lopper, måtte jeg ikke være i lejligheden med hunden og katten i en time, og derfor skulle der luftes ud inden jeg tog mine dyr med indenfor..
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.640
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 77
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 77
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.640
okt 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 4
Jeg har altid brugt Frontline til vores hund, og jeg er virkelig godt tilfreds med det, det virker for os. vores hund Plet har ikke haft lopper på sig i 3 år
pøj pøj
Hilsen Pia
mar 2008
mar 2008
Ang bilen, ville jeg støvsuge den godt og derefter sprøjte den til over ALT, huske under sæderne også, og så efter ca en time, åbne alle døre og i bilen, så den kan blive luftet ud..
Lopper